1.151 visninger
|
Oprettet:
TDC Boks {{forumTopicSubject}}
Hej.
Når man har tdc tv boks.
og de sender ud i HD på visse kanaler, når man så se på sådan en kanal og alt er indstillet osv osv som det skal, vil der så sammen med kanalen så stå HD oppe hjørnet når det vises i HD . eller. ?
i ved
FX TV2 HD .
mvh.
apr 2012
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 17
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
hvordan ved man så det er en udsendelse i HD og at ens ting - udstyr viser i HD. altså udover man burde kunne se det.
jeg er nemlig i tvilv om jeg modtager og for fremvist i HD .
mvh
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 65 Svar: 935
Men på den anden side, hvis du er i tvivl om det er HD eller ej, hvorfor så bruge de 50% ekstra strøm det koster at køre i HD?
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
Under tv guiden skriver den også HD ved de kanaler der er det
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
så det fint.
mvh
apr 2014
Følger: 11 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 102
MEN på Home Trio er standardsignalet så godt, at der ikke er meget forskel på standard- og HD-signal. Så uanset hvad vil jeg mene, at du godt kan spare de penge
Mvh
En der har arbejdet hos TDC
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
Kanalerne ligger fra cirka 60 og op.
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 65 Svar: 935
Desuden er der KÆMPE forskel hos mig på HD og ikke HD. Måske det ikke kun skyldes signal, men også fjernsynet? For mine HD kanaler er stort set som at sætte en blueray i afspilleren.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
TDC Boks