{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Karma {{forumTopicSubject}}

Hvis du ikke kender historien om hvodan min bror mistede næsten alt hvad han ejede så læs den her.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=19406

Så kan jeg fortælle at omtalte Kvinde efter sigende skulle ha tabt det barn hun havde fået efter at ha bollet udenom.
Hvis det ikke er karma så ved jeg ikke hvad det er.
Surt når man får som fortjent hva?
Derskal nok være nogen som bliver forargede over min holdning. Men det er jo ikke mig der har opfundet karma vel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karma
  • #1   14. aug 2006 Selv om hun er en dum KÆLLING så er der ingen der fortjener at miste et barn, men jeg kan sgu godt forstå du føler som du gør.... Håber brormand klarer det når han kommer ud. Hilsen Peter R

  • #2   14. aug 2006 Fordi din bror er naiv skal hun vel ikke miste sit barn

  • #3   14. aug 2006 at sige hun har fortjent det er efter min mening at gå en anelse over stregen, ligemeget om du vurderer tingene hver for sig

  • #4   14. aug 2006 Hvis jeg læser dette rigtigt så mener Dan at hun er en dum kælling uanset om hun taber barnet.
    Og Anders.... Gu var han naiv,og du har ret. igen....... ingen fortjener at tabe et barn. Og Jeg mener stadig at hun er en MØGSO


  • #5   14. aug 2006 Der hvor jeg kommer fra mister man fingerne for at røvrende folk på den måde!!! Så mon ikke hun bare skulle se at forsvinde fra Danmark inden at jeg møder den FORKNEPPET MØG LUDER, ellers kunne det jo ske at hun ikke havde flere finger!!!!

  • #6   15. aug 2006 Det bliver jo mere og mere modent at høre på, jo mere tiden går.
    Jeg håber for jeres skyld, at I har drukket mere end almindeligt, med de primitive kommentarer I slynger om jer med.
    Jeg kan kun være enig i, at hun ikke fortjener den store medynk, men slap dog lige lidt af, og moderer jeres udtalelser bare en anelse.
    Uanset hvilken holdning man har, så er dette vel ikke stedet, hvor den slags dikussioner er specielt relevante.


  • #7   15. aug 2006 Jeg synes ALLE der ik kender til broren eller pigen bare skal lukke røven (for at sige det pænt)...
    I aner ik hvordan tingene virkelig hænger sammen!
    Måske er det hele som beskrevet.. måske ik.. Der er altid minimum to sider af en hændelse og at dømme udfra noget den ene siger er for latterligt..
    Man er fandeme syg i hovedet hvis man fryder sig over et barns død, hvad fanden har barnet gjort? fuck hvor kan jeg blive sur over at læse sådan noget..


  • #8   15. aug 2006 Helt ærligt ... denne historie er postet under OT, men efter min mening er den også ganske upassende der ...

  • #9   15. aug 2006 Den der historie holder ikke helt vand.... Der er flere forhold der er udeladt.
    Hvem fik de 600.000 moderen gav for huset?
    Hvis moderen har købt huset til "langt" under vurderingen, vil hun skulle svare skat Af den "pengegave" det vil blive betragtet som.
    Hvis moderen ikke har beboet huset i min.2 år vil hun blive sat i skat af et evt. overskud.
    Men når det så er sagt, er det selvfølgelig altid noget lort når man er så forelsket at ens forstand og fornuft fordufter...
    Ønsk din bror held og lykke fremover... Nu er han ihvertfald blevet lidt klogere.


  • #10   15. aug 2006 Jeg fryder mig ikke over nogens død. Men som Dan siger så skal barnet da ikke vokse op blandt røvhuller.
    Ja måske er jeg usympatisk og måske er det upassende men sådan har hele den sag været.


  • #11   15. aug 2006 De 600.000 gik til staten som havde gjort udlæg i ejendommen.

  • #12   15. aug 2006 At miste penge/barndomshjem er sgu da ingenting iforhold til at miste et barn..... Tag jer sammen.

  • #13   15. aug 2006 Det er ikke bare "at miste penge og barndomshjem" Det er at miste alt hvad man har Incl. troen på det menneske man stolede på

Kommentér på:
Karma

Annonce