{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.825 visninger | Oprettet:

røv tur {{forumTopicSubject}}

årets sidste mc tur endte med et hårdt møde med en 18 årig spritbillist som drejede over i min vejbane med frontal sammenstød til følge. resultat, MIN nye mc smadret... begge arme brækket. et ben brækket. højre hånd får ikke fuld førlighed igen, så nu er min mc karriere sikkert slut... anden gang jeg er blevet påkørt af en spritbillist... pas på jer selv derude.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  røv tur
  • #1   13. nov 2014 Det er da bare sur røv. Rigtig god bedring smiley

  • #2   13. nov 2014 Øv øv da også - de satans spritbillister - håber da du kommer dig så meget at du kan komme ud at køre igen pøj pøj.

  • #3   13. nov 2014 Øv for den da smiley rigtig god bedring smiley

  • #4   13. nov 2014 Øv, øv og øv smiley God bedring smiley


  • #6   13. nov 2014 Begge arme brækket.. hvem skriver for dig herinde ? smiley

    Ej det sgu kedeligt smiley og især fordi det er en spasser der lige skulle drikke samtidig


  • #7   13. nov 2014 FØJ... NU kan jeg huske hvorfor jeg satte min mc i vinter hi for godt en måned siden, hehe det er bare alle kommer til skade lige for tiden.

  • #8   13. nov 2014 Fuuuuck. sur røv .

    god bedring.

    mvh


  • #11   13. nov 2014 Ja det er fandeme sur røv og rigtig go bedring

  • #12   13. nov 2014 Satme træls for dig, at sådan idiot er ligeglad med andre i trafikken!
    God bedring Herfra smiley


  • #14   13. nov 2014 Jeg håber at du får fuld førlighed tilbage i hånden, så du kan trykke hans næse flad når du er ude af gipsen igen!

    Rigtig god bedring med dig!


  • #15   13. nov 2014 Det er ikke morsom læsning. Rigtig god bedring.

  • #16   13. nov 2014 det var sku en ordentlig omgang, vær glad for du er i live, trods de store skader du har fået dig, håber du kommer dig 110% igen, og kan køre mc til foråret igen.
    mange venlige hilsner fra hc


  • #17   13. nov 2014 God bedring, håber idioten får som fortjent...

  • #18   13. nov 2014 Fuck noget lort!

  • #20   13. nov 2014 Øv for fanden da. smiley
    God bedring og held og lykke med genoptræningen. smiley


  • #21   13. nov 2014 Mit råd :
    Vær ekstrem god til genoptræningen, lyt til læger, fys osv, men lyt først og fremmest efter din egen krop.
    Pas din genoptræning!

    God bedring herfra.


  • #22   13. nov 2014 Genoptræning er vigtigt, og det er en livslang opgave

  • #23   13. nov 2014 Ej det er nok den værste måde at slutte sæsonen af på, rigtig god bedring og jeg krydser fingre for at du kan komme på to hjul igen...

  • The Lolita Girl
    The Lolita Girl Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #24   14. nov 2014 Rigtig ked af at høre det, sikke noget lort mildt sagt!

    Well, men kan give dig det råd, at når du er færdig med at have gips på - Så brug Back On Track håndledsbandage ol. til din hånd. Jeg havde brækket min arm ved håndleddet, hele vejen igennem og det var uvist om jeg kunne komme til at ride uden smerter igen - men efter 1,5 månede med BOT kunne jeg uden problemer ride, da det forebygger seneskader og får gang i din blodgennemførsel, så du virkelig får en god helingsproces.
    Det burde du ihvertfald overveje, tror du vil have en stor chance for bedre at holde smerterne ud - jeg ved at rigtig mange gigtpatienter og folk med discuprolaps ol. bruger dem, for at hele skaderne.

    Smider lige et link;
    http://www.bot-shop.dk/

    Held og lykke med det, håber du får det bedre!


  • #25   14. nov 2014 Fuck spritbilister, de fortjener en langsom og smertefuld død!!!!

    Håber det bedste for dig.


  • #26   15. nov 2014 Verden er ikke slut Carsten. Du skal bare huske at lægerne svejser og skruer dig sammen, men der er kun EN person, der bestemmer, hvor godt det bliver bagefter, og det er dig. Kun DU bestemmer hvor god du er om 2 år. Jeg vil stærkt anbefale dig at få kontakt med en forening der hedder PTU, og kontakte en advokat med det samme.
    Du skal ogå sørge for at holde så tæt kontakt til hospitalsvæsenet som du kan, for lige så snart du ryger over i kommunal genoptræning falder kvaliteten drastisk. Ikke fordi terapeuterneer dårlige, men de arbejder i et meget stift system. Hospitalet vil fikse dig uanset omkostningerne, kommunerne vil gøre det så billigt som muligt.
    Jeg var ude for det samme, hun kørte dog ikke sprit, men jeg tror hun havde travlt med alt muligt andet end at køre bil, og jeg kom alvorligt til skade, jeg burde egentlig være død af det. Jeg kører igen nu 2 år efter, men naturligvis på lidt andre præmisser end før. Der kan laves rigtigt meget på en MC, hvis man har problemer med kroppen. Jeg kender en der kører Ducati med en arm, en anden har ingen højre hånd, og elektriske gearskifter er der mange af. Hvis balancen ikke er så god mere, så er det skægt at køre sidevogn.
    Bare klø på. Det gør ondt, det er bøvlet, det tager lang tid - jeg gik til genoptræning 3 gange om ugen i 1½ år, og holder det stadig vedlige privat. Men det opvejes af den fede følelse der, når man første gang kører igen. Her kan man med god grund sige "Yes - jeg gjorde det!" Det mest frustrerende var egentlig al juristeriet som ikke er helt slut endnu, kører man MC er man på forhånd skyldig.
    Hvis du har brug for lidt råd,så send en pm.


  • #27   15. nov 2014 For satan da noget lort! MEN MEN MEN, der må findes nogle der kan konvertere gashåndtaget til venstre side, og når benene engang igen virker er der altid en fodbremse! eller specialdesignede bremsegreb, eller, eller! Ikke tab modet!

    Godbedring.


  • #28   15. nov 2014 kan kun anbefale dig at hive fat i en advokat, hvis du har fri advokatbistand, så bare tag den bedste uanset prisen den kommer modpartens forsikring til at æde hvis hvis de ikke sender den videre til den idiot som kørte dig ned

    jeg var selv hele møllen igennem i 2009, sådan en sag kan godt tage 2 år hvis ikke mere at få kørt igennem


  • #29   15. nov 2014 Gashåndtag kan flyttes evt laves til tommelfinger gas som på ATV og snescootere.. Det er set før.. Dog på en trike (Eller hvad såen 3 hjulet djævel med HD motor nu hedder)

    God bedring ...


  • #30   15. nov 2014 fodgas evt?

  • #31   17. nov 2014 Der er masser af muligheder. Da jeg købte en ny MC til erstatning for den der blev krøllet sammen, havde jeg lige fået en ny albue i metal. Jeg kan ikke dreje hånden, så et almindeligt styr og gashåndtag var udelukket, og jeg var i alvorlig tvivl om der var bøf nok i fingrene til at bruge en alm. forbremse. Vi overvejede seriøst at koble bremserne sammen på fodbremsepedalen, men det ville blive ret kompliceret at få godkendt. Gashåndtag er der ikke andre regler om, end at de skal være trinløst variabelt, det skal automatisk gå tilbage til tomgang, og må ikke kunne fastlåses.
    Jeg har det "problem" at min MC er fra 1960, og jeg vil helst holde den originale stand mest muligt. Jeg fik fat i et gasgreb fra en Kawasaki Jetski og et let choppet 1" styr, som blev tilpasset vinklen i mit håndled. Det fungerer upåklageligt, og det tog kun 2-3 minutter at vænne sig til det. Det kræver, i modsætning til et drejegreb at man klemmer det hele tiden, men jeg skal alligevel holde hyppige pauser på grund af mine knæ og ryg.
    Jeg var i Østrig med den i sommer. Der findes en verden og et liv efter ulykken, man bestemmer selv hvor godt det skal blive.


    profilbillede
Kommentér på:
røv tur

Annonce