{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GSX-R 250
  • #1   13. nov 2014 så hellere en 400 ala min ZXR 400 der er bare bedre komfort samt lidt mere voksent udseende smiley

  • #2   13. nov 2014 Har haft to selv, hvor jeg stadig har den ene. Det en fin cykel hvor du får meget sjov for pengene. De har det med at være hårde ved toppakningen, men det er til at skifte så det er ikke det store problem. Alt i slid dele kan stadig købes, men specielle reservedele kan være et helvede. Membraner i karburator kan også være defekte ligesom på alle andre modeller, problemet på en gsxr 250 er at de er fandens dyre.
    Så finder man en velholdt model er der til mange sjove kilometer smiley


  • Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #3   13. nov 2014 casper mange tak for svar
    har nemlig fundet en billig der skal ordnes hen over vinteren


  • #4   13. nov 2014 Du spørger bare. Kender en del til modellen smiley

  • Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #5   13. nov 2014 Okay lyder godt
    Hvor vil du mene det er bedst at købe dele bla. Udstødning osv.


  • #6   14. nov 2014 Du kan ikke rigtigt finde anden udstødning til den. Du skal skære i den originale og svejse en anden på før det kan lade sig gøre smiley

  • #7   14. nov 2014 en billig gsxr250 går hurtigt hen og bliver en dyr gsxr250 hvis det er en fixer upper -
    ikke at det ikke kan være en fin cykel men den skulle satme være billig for at jeg gad at gå igang med den


  • #8   14. nov 2014 Absolut eneste problem er tilgængeligheden af stumper, som hastigt bliver mindre og mindre. Ellers en fin lille racer, med er lækker omdrejningsvillig rotte smiley

  • #9   14. nov 2014 Så vidt jeg ved er de i forhold til så mange andre 250 cykler virkelig holdbare! Har i hvert fald en ven der har kørt 20.000+ uden at bruge en eneste krone på den smiley Fik lige en tur på den her for et par uger siden, den går sku også fint men går nok ikke i længden hvis du har for lange ben!:)

  • #10   14. nov 2014 Casper A er eksperten Anders, ham spørger du bare! smiley
    Har selv haft en i 3 sæsoner nu, og den har stået mig i maaaaange kroner fordi jeg ikke ville give op på den og altid tænkte "amen det må da være det sidste der skal skiftes så, nu får jeg lov at nyde den!" NÆ! smiley

    Det kommer meget an på hvordan tidligere ejere har været ved den selvfølgelig smiley
    Men det er en sjov cykel, jeg har hvert fald været glad for den når den virkede! En frisk omdrejningsvillig satan, god at lære på synes jeg, fedt look.
    Har kørt lidt over 11000km på min over de 3 sæsoner, hvor den 3(i år) var meget stilstand pga renovering, ellers havde det snildt været 20000km smiley

    som sidste ord - hvis du skal købe en gsxr 250, så skal du finde en hos en ejer der har været god ved den i den tid han eller hun har haft den hvor alle de "små" ting allerede er blevet gjort på. Ensretter, toppakning, den slags ting.


  • #11   14. nov 2014 Havde en fra ny. Skiftede toppakning 2 gange på 15000km. Men er heller ikke specielt nærig med gassen smiley
    Er ikke noget problem at være lang, bare man ikke er fed og tung smiley


Kommentér på:
Suzuki GSX-R 250

Annonce