2.201 visninger
|
Oprettet:
suzuki GSX-R 250 {{forumTopicSubject}}
hey jeg har en suzuki Gsx-R 250, er de nogle der forstand på sådan et møgsvin?
okt 2013
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 31 Svar: 418
Du bliver nødt til at være lidt mere konkret!
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 776
okt 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 2
det er bare alle de slanger der er på karburatoren, hvor skal de sidde, og hvad de høre til,
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
okt 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 2
apr 2013
Følger: 10 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 25 Svar: 304
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 117 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 438
der er et choker kabel og et speedometerkabel der går ind på midten af de to karburatorer.
så har du en lodret slange hvor du kan montere en ekstra slange, den går fra venstre af den højre karburator, til højre side at venstre karburator. det er vaccum slangen så vidt jeg ved. den skal på tanken hvor den passer på. så skal benzin slangen på. kan ik lige sige hvor den sidder, men det er nok den større slange med noget filt/stof på.
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 993
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
ALTID vide hvad du skiller ad før du gør det og er du i det mindste i tvivl rådfør dig med service manualen/haynes, og er du stadig i tvivl google og youtube
#8 jeg håber ikke dit spedokabel går ind på karburatoren
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 993
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
okt 2013
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 31 Svar: 418
maj 2012
Følger: 18 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 237
dec 2008
Følger: 2 Svar: 14
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 117 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 438
dec 2008
Følger: 2 Svar: 14
suzuki GSX-R 250