{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Vinteropbevaring {{forumTopicSubject}}

Så kom dagen hvor Savagen skulle ud af vinter hi

vasket før henstilling.............Nej
opvarmet hi...........................Nej
ladt på batteri........................Nej
opstart under opstaldning.....Nej
fyldt tank...............................Nej
på nogen måde efterset.......Nej

kunne starte.........................JA

Så til helved med resten fik en god tur til ringsted og tilbage. smiley
Damm det er nemt at være Suzuki ejer. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinteropbevaring
  • #2   17. mar 2015 smiley smiley

  • #4   17. mar 2015 Hvad særligt er der ved at starte sin MC om foråret, det har jeg nu gjort i 45 år uden problemer og det uanset hvad der ar stået på tanken.

  • #5   17. mar 2015 Min har stået på støtteben siden november
    Fik nyt luftfilter og tændrør slut november.. Startet meget kort op
    Et par gange har den lige fået lov at snure lidt rundt i motoren.. I midt januar skulle den justeres

    Efterfølgende igen snoret lidt.. En lader på et par dage før for en sikkerheds skyld..

    Ja den startede jo os som forventet smiley for over 2 uger siden smiley og det gør den stadig smiley


  • #6   18. mar 2015 jeg er ikke vranten men undrer mig over at det er "smart" at skrive at man ikke gider vaske sin mc eller smøre den ?? sådan har min hustru haft bil i mange år , hun kan toppe den med aldrig at have tjekket luft eller olie smiley , den startede også , men den har ikke specielt godt af det , så ja selvfølgelig starter den , men mcen har selvfølgelig bedst af at være ren og smurt .

  • #8   18. mar 2015 Hvis man pisser på sin MC så starter den også i første hug, og lakken tager heller ikke skade, meeeen man må da godt være lidt god ved den vil jeg mene smiley

Kommentér på:
Vinteropbevaring

Annonce