582 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Besynderlige opkald fra hemmligt nummer? Besynderlige opkald fra hemmligt nummer?

Nu har jeg en 3-4 gange i denne uge, oplevet at blive ringet op fra hemmeligt nummer, hvor det med det samme bliver lagt på når jeg besvare opkaldet... Der er blevet ringet et par gange ydeligere, hvor jeg ikke har fået den taget.

Nogen der ved hvad det går ud på? Er det drengestreger eller hva'?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Besynderlige opkald fra hemmligt nummer?
  • #1   26. mar 2015 En stalker. Uden tvivl....
    Eller nowet smiley

• #2   26. mar 2015 Milling ,det var ikke mig , så jeg ved det ikke smiley men fakta er at de ikke kan trække penge eller andet fra din tlf regning på den måde.

• #4   26. mar 2015 hmm.
    det ved vi da ikke noget om .

mvh

• #5   26. mar 2015 Hvis det er nogen som søger selskab... så skulle de da ikke smide på smiley det kommer der jo ikke megen samtale ud af.

Jeg tænkte bare mere om det var et kendt scam af en eller anden art...man bliver jo straks paranoid smiley

• #6   26. mar 2015 Der har været noget med at "de" ringede til folk og smed på, netop som du beskriver, og så på den måde fik folk til at ringe tilbage. Det er så et udenlandsk nr. der er pissedyrt at ringe til, det er det øvelsen går ud på, at hive penge ud af dig! Men er det hemmeligt nr, - ja så tror jeg også det er en stalker, ellers har du rodet dig ind i noget med en fremmed dame eller lignede smiley smiley

• #7   26. mar 2015 Temmelig sikker på at det er uden galaksisk aktivitet ! Tag straks din Sølvparpirhat på og hold dig fra vinduerne smiley

profilbillede
  • #8   27. mar 2015 Oplevede det samme hos os. Flere gange tog jeg røret og så var der en eller anden idiot fra vejrtjenesten, tror jeg, idet han hver gang spurgte: Er kysten klar?
    Min kone undrer sig også!

• #9   27. mar 2015 det er scam , dog ikke noget der går ud over dig , det er et selskab der udbyder telemarketing til et andet selskab som så er aflønnet pr opkald de laver , selskab 1 har så samme ejer som telemarketingselskabet så der går lidt karruselvirksomhed i det

røvirriterende men ikke noget der kommer til at koste dig penge

• #10   27. mar 2015 #9

..snedigt, hvorfor kommer jeg ikke selv på sådanne ideer.

Men så er det da afklaret. Tak for det.

Kommentér på:
Besynderlige opkald fra hemmligt nummer?

Annonce