2.055 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

D-tracker stjålet i Aarhus D-tracker stjålet i Aarhus

Hej, alle så er de dumme svin ude igen. Køreskolen Bøttern i Aarhus, har fået stjålet deres Kawasaki D-tracker igår. Den køre med stor sandsynlighed rundt i Aarhus.

Oplysninger fra Facebook.

Efterlysning !!! Vores 125 d-trak
Reg nr AC 71595
Er stjålet den 6/4 mellem kl 22 og 23
Dusør gives .....:

Facebook opslag.
https://www.facebook.com/298541276912975/photos/a.374694409297661.1073741824.298541276912975/636222299811536/?type=1&theater

Del gerne også.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  D-tracker stjålet i Aarhus
  • #1   7. apr 2015 Elendige tyvekak smiley
    Den er delt inde på FB'ern
    Mvh jens

• #2   7. apr 2015 Yeah. smiley

Det er virkelig lavt, at stjæle fra en køreskole. Hvor lavt kan de synke efterhånden. Dette går ikke ud over en person men mange mennesker der har gang i, at tage kørekort, inklusiv min egen veninde.... smiley

Seriøst ser jeg den på vej eller stisystemer, så sætter jeg efter den på min crosser, og den D-tracker kan ikke slippe fra min KLX, da det er samme model bare 250 ccm, og som er crosser udgaven af denne. Så den slipper sgu ikke fra min KLX 250...

• #3   7. apr 2015 Synd for boettern. Der tog jeg ogsaa mit kort for nogen aar siden. Fin fyr og god underviser.

Mads, hvad goer du saa naar han koere ud i gellerup til ali-baba og de fyrretyve roevere, saa haaber jeg du kan faa din KLX vendt rundt i en fart og komme vaek foer du faar nogen paa hovedet eller det der er vaerre. Det er nogen ubehagelige typer at moede naar de er i flok.

• #4   7. apr 2015 Nikolaj: Nu vil jeg så ikke udtale mig om det er en dansker eller en indvandrere der har stjålet den, dette ved jeg ikke. smiley

Men du kan være heldig, at de smider den hvis de føler sig presset nok. smiley Det er jo set før.

Politiet gør jo ikke noget..

• #5   7. apr 2015 Det er da 99% sikkert folk fra Gellerup, Bispebjerg eller Trillegaarden. Den type MC, det sted hvor MC skolen ligger og saa Aarhus taget i betragtning saa kan du vaerre helt sikker paa det. Hvis det skulle forholde sig anderledes saa ville jeg vaere MEGET overrasket.

Og det er der intet racistisk i at sige, jeg er selv halv marokkaner i oevrigt. Der er ingen grund til misforstaaet politisk korrekthed.

Men fuck de typer!
    Og nej, politiet goer ikke en skid, det kan jeg selv skrive under paa, fuck dem lige saa meget!

• #6   7. apr 2015 Du har sikkert ret, men jeg vil stadig ikke gøre mig til dommer over det, netop fordi som du selv er inde på, at de er kendt for, at være dem der stjæler dem.

Tror du ikke stadig den er i Aarhus? Den er jo ikke ligefrem til langture.

• #7   7. apr 2015 Et godt bud kunne være en tur igennem det vestlige Århus - det vil komme meget bag på mig, hvis ikke den stadig befinder sig dér.

• #8   7. apr 2015 Jo den er 100% stadig i Aarhus. Vil skyde paa en kaelder garage et eller andet sted i de 3 overnaevnte omraader.

• #9   7. apr 2015 Kunne godt finde på, at køre op og glo. smiley Men det hjælper ikke, at ringe til politiet hvis man ser den. Fordi de har jo ikke tid. Fartbøderne skal jo udskrives. smiley

Okay. smiley Vi må fadme håbe, at det er nogen der smider den på et tidspunkt, så den bliver fundet igen.

• #10   7. apr 2015 Og nej panserne goer ikke en skid, da min blev stjaalet saa ringede en vicevaert og sagde at han havde fundet den. Sendte de en vogn op? Nej da, de ringede til mig og sagde at jeg kunne tage op og hente den paa adressen. Da jeg ankom 30 minutter senere var den selvfoelgelig vaek igen. Flot gjort og tak for indsatsen drenge!

Men ja, det er jo ogsaa farligt at koere uden ringklokke paa cyklen og der skal jo folk til alle de nye fotovogne. Foej for satan et politi vi har.

Hvor er jeg glad for jeg ikke bor i Aarhus laengere.

• #11   7. apr 2015 Omfg... Kan godt se, at du så mister rigtig meget for politiet. Og de ved jo, at politiet intet gør. Og det er jo præcis derfor de gør det. Hvis de vidste, at de ville blive efterlyst og holdt øje med og de fik 30 dage i fængsel, så ville tyveriet falde meget..

Præcis...

• #12   7. apr 2015 Flame on Busa smiley

• #13   7. apr 2015 Tja, fik selv stjålet min Tenere i skejby i lørdags. hvad sker der i den by altså

• fight382
    fight382 Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 6
    #14   7. apr 2015 super ærgerligt når sådan noget sker og lignende tilfælde er skyld i at jeg ikke kør på min 1000`er til dagligt

og til kommentar nr 2 så er er jeg frisk mads så må vi jo se om din klx250 kan følge med. smiley
    skal lige siges jeg selv køre kawasaki d-tracker og bor i Århus vest så angående profil rammer i sku plet.
    nej nok spas for nu jeg vil køre en lille tur rundt i århus det kunne jo gå hen og blive sjovt.

• #15   7. apr 2015 Paw: Forståeligt. Jeg har også selv en D-tracker ud over min KLX. smiley
    Og ja min KLX kan sgu nemt kunne følge med D-trackeren. smiley Det kan jeg skrive under på, da jeg selv har en D-tracker. smiley

Amen jeg er bare så træt af de idioter der render rundt på kontanthjælp og stjæler med arme og ben...

• #16   7. apr 2015 Pisse træls...
    Men det er sgu da ikke mere ynkeligt at stjæle fra en køreskole, end fra en ung knægt på 19. Knægten skal selv betale en ny. Køreskolen får skattevæsnet til at betale 3/5 dele smiley

Måske ham bøttern skulle bruge lidt dadler på låsegrej ( det bruger de mig bekendt slet ikke)

• #17   7. apr 2015 Paw J, du koerer ikke paa din kvaern fordi du er bange for den bliver nakket? Hvorfor har du den saa?

• fight382
    fight382 Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 6
    #18   7. apr 2015 Nikolaj, jeg vil mene min cykel var det perfekte stue pynt, men kærsten er dog ikke helt enig jeg bruger den til hygge kørsel/lange ture hvor d-tracker`en er til dagligdagen. men det var et side spring fra tråden. held og lykke med eftersøgningen jeg skal nok holde øje

• #19   7. apr 2015 No racism

profilbillede
  • #20   7. apr 2015

profilbillede
  • #21   7. apr 2015

profilbillede
  • #22   7. apr 2015 Og politiet gør intet. De kan åbenlyst reklamere med deres forbrydelser uden, at der sker en skid...

Vi kan kun gøre 2 ting. Have nok låse og ikke sætte den et sted en mørk nat, som er kendt for tyveri.
    Ellers så skal du sove så tæt op af den, så de ikke kan stjæle den uden, at du står foran dem på 30 sek..

Min KLX har jeg sikret yderst godt. Jeg har installeret GPS tracker, med shock alarm. Så snart de puster til den får jeg en SMS med lokation.
    2 Skivelåse med alarm. Indbygget alarm med forskellige lyde.
    Og en kædelås.
    Hjemme er den låst inde i haven i mit låste skur og en låst havelåge og til sidst, videoovervågning.

Og jeg bor i Aarhus Syd, her er det ikke så slemt som i Vest. Men løber ikke nogen risiko!

• #23   7. apr 2015 det minder mig om min gamle knallert som blev nuppet i i greve foran et gymnasie. Politiet gad ikke engang køre ud og se på 2 overvågnings kameraer som pegede direkte på den.
    Så jeg måtte overtale viceværten om at se filmene. De gik over og sparkede styrlåsen i stykker og opdagede så den også var låst på begge hjul. Så de valgte bare at bære den væk. Alt dette imens utroligt mange mennesker stod og kiggede, uden en eneste gad bekymre sig om det.
    2 uger senere blev jeg ringet op af nogle kammerater, nok nærmere 8-9 stykker, som havde stoppet 2 perkere på den(ikke for at genere nogen mennesker eller generalisere smiley ). Da jeg endelig nåede derhen lå de begge på jorden og havde ondt af sig selv. Fik så af vide de havde prøvet at stikke af og havde valgt at slå min ene kammerat, og det var vidst en forkert beslutning. Knallerten havde fået ødelagt styrlåsen og nogle ridser. Så jeg var alligevel lidt tilfreds den dag smiley

Heldigvis har jeg aldrig fået stjålet andet, og jeg håber det det bliver ved med at være sådan smiley

• #24   7. apr 2015 De skal bare gennemprygles i 4k resolution, for derefter at blive delt med navn og adresse, på alle sociale medier.
    Er de vaneforbrydere, har jeg personligt altid haft lyst til at se den danske version af sharialovgivningen blive brugt.
    Af med en finger for hvert tyveri, så de stadig kan være på arbejdsmarkedet.
    Alle fingre doneres til velgørenhed.

• #25   8. apr 2015 Havde jeg motorcykel i Århus, så ville jeg placere ½kg plastiksprængstof, med fjernudløser, under sædet.

Det ville koster et par motorcykler, men så skulle det nok også hurtigt hører op.

...Gad vide om man egentlig kan blive straffet for, hvis ens motorcykel ryger i luften i en andens varetægt. De har jo ikke just de rigtige kort på hånden.

• #27   8. apr 2015 Ens indre "Dexter" kommer frem i en når man ser den slags fjolser..!

• #28   8. apr 2015 @26

Hvis du ikke ved en skid om det, hvorfor spreder du så sådan nogle rygter? Det er en meget grov anklage.

• #29   8. apr 2015 Så var det den jeg så i går ! tværs over busgaden for fuld skrald - stod desværre i et vindue og så den kun suse forbi! Der var to mænd på. Utroligt, der ikke er nogen der snupper dem!

• #30   8. apr 2015 Den er sent i Rundhøj i Aarhus uden nummerplade.

Kommentér på:
D-tracker stjålet i Aarhus

Annonce