en smule nervøs ! en smule nervøs !
hej med jer...
I den nærmeste fremtid begynder jeg mc-kort, jeg er en smule nervøs.. jeg har en tendens til at fucke ting op og være meget uheldig på tidspunkter eller perioder hvor man bar IKKE skal være det !
fx
Jeg købte en knallert få uger inden jeg tog det såkaldte knallertkørekort, som i øvrigt kostede 100 kroner og som man kunne bestå ved bare at bestå 1/4 prøver.. nå
Selv samme dag jeg køber denne knallert bliver jeg møjet ned at en ambulance og brækker heldigvis kun hånden, men hvad gør jeg, benzin i blodet har jeg jo, så self kunne jeg ta knallertkortet med brækket hånd.. kørelæreren spørg så hvordan det nu ku gå til, øhm, tja, jo, .. jeg væltede på cyklen... !!
Kryds fingre for mig derude ikk
tar` skaa` i ha``
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.294
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 273
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.894
altså havde det ikke været for ambulancen var der jo ikk sket noget... jeg sku lige ud, og han sku til højre.. den typiske...
take care, out there !
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 79
bare tag det stille og roligt så sker der ikke noget. synes mc kortet var meget lettere end til bil da man har et meget bedere overblik på en mc.
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.894
ergo er det vel en alm. bil der skal overholde de alm færdselsregler vill jeg mene...
btw, selvom jeg var mindreårig fik jeg erstatning og hele lortet...
skriv en kommentar
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
en smule nervøs !