1.194 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hvad er en brugt 110 cc kina crosser værd? Hvad er en brugt 110 cc kina crosser værd?

Hej
Kort sagt, en no name 110 cc 4 gears kina crosser, hvad er den ca. værd?
Jeg ved godt at det ikke kan være meget, men er det 500, 1000 eller 1500 kr.?
Den har stået nogle år bagerst i laden, så alt chrom er rustent igennem, resten er i pæn stand. Batteriet er også færdigt eller 3 års stilstand, så kun kickstart. Ellers køre den faktisk godt, starter på maks. 2 hug og den havde heller ikke gået mange timer før den blev sat væk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er en brugt 110 cc kina crosser værd?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #1   22. jul 2015 Så opretter du bare en annonce og ser ad. Billeder hjælper helt vildt meget, sammen med mærke og model.

• #2   22. jul 2015 hvis tanken er fyldt,så 60 kr.

• #3   22. jul 2015 #1
    Det med at oprette en annonce uden at kende værdien på det jeg sælger vil jeg helst undgå, jeg synes det er useriøst overfor både sælger og køber.
    Fabrikanten hedder HB CO company, modellen er et nummer tal og bogstaver, der med garanti ikke siger nogen noget.
    Et billede var sikkert godt, jeg smider et op så snart der er strøm på mobilen igen.

Nu må du ikke glemme at der også både er motorolie, bremsevæske og sågar frisk jysk luft i dækkene, som også følger med smiley

Det er kort sagt en kina crosser af totalt ukendt mærke med middel kosmetisk stand og god teknisk stand på nær et dødt batteri.

• #4   22. jul 2015 ca 800-1000kr, med mindre gaffelbenene er rustne, på inder benet, naturligvis

• #5   22. jul 2015 #4
    Tak, så har jeg lidt at gå efter.

• #6   22. jul 2015 2000 som næsten ny
    1500 som kørende med enkelte fejl
    1000 som kørende med større fejl eller overgemt med enkelte småfejl som din
    500 hvis motoren starter men næsten alt andet er tvivlsomt.

motoren er typisk det sidste der holder op med at virke på de maskiner.
    Regner selv med at købe et lig og lave en lille 3hjulet drifter ud af en dag smiley

• #7   22. jul 2015 at dømme fra det du skriver 700-1200 kr. kommer self også an på nypris.
    købte en sym xs125 motorcykel for 2700 kr. indregistreret og nysynet. så tror næppe man får 2000 for sådan en smiley

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #8   22. jul 2015 Hvor pokker fandt du den SYM til de penge?
    Det lyder da som en fee' lille handel smiley

• #9   22. jul 2015 det var i Roskilde smiley min første mc. se billeder på min profil. solgte den igen til 3000 efter tandhjulsskift og diverse andre olie og bremsevæske skift ??

• #10   22. jul 2015 Hvad vejer den , det burde give en ca pris , undskyld humoren men den gik jeg en gang jeg ville sælge en gamel belarus traktor i bytte for en ny deuts traktor smiley

• #11   22. jul 2015 Hvis skrotjern koster knap 3 kr. pr. kg, så passer jonny a's bud på 60 kr. vist meget godt smiley

• #12   26. jul 2015 Den blev solgt til 900 kr. inkl en ældre, men pæn styrthjelm.
    Det var vist en fair pris for begge parter.

• #13   26. jul 2015 Lyder godt at alle er tilfredse. smiley god dag smiley

• #14   26. jul 2015 Ja, køberen købte den vist på vegne af sin 12 årig nevø, så der er forhåbentlig en ung dreng der har noget fornuftigt at give sig til i sommerferien.

Det undre mig dog hvad andre tager både 30 og 50 % mere end prisen på denne selvom deres både har defekte gearkasser, manglende bremser eller hvor plast delene ligner noget, der er løgn.

• #15   26. jul 2015 husk at det meste af det der er at finde til salg på nettet, det er de annoncer der nok også er der efter den 1.
    Det der af og til bliver sat til salg til en fair pris forsvinder som regel igen inden en uge smiley

• #16   26. jul 2015 Det er jo det, jeg kan bare ikke forstå at de vil være bekendt at sætte en crosser til salg til over det dobbelte af den reale værdi.

• #17   26. jul 2015 jeg har en bekendt der købte en "udstillingsmodel" for 4500 nedsat fra 5500.

Efter en sommer havde den fået så mange tæv og skidt og møg uden vedligehold eller vask, og så blev den stillet i et skur vinteren over.
    Det var ikke med gode miner at den blev skudt af for 500 næste sommer.

slanger og dæk færdige, fælge/eger helt slatne og under rustangreb, rust overalt, udstødning bagsvinger styr forgaffel støddæmper falmede farver og sprød plastik.

havde jeg ikke haft en før ham som jeg med nød og næppe fik ~1000 for i en blandet landhandel, så havde han låst døren til det skur og fortrængt at hans investering havde tabt 90% af værdien.
    eller sat den til salg til håbefulde 1799 måske.. med "lidt" at prutte om smiley

i bund og grund vil de nok ikke være det bekendt smiley

• #18   26. jul 2015 der er bare nogen der lige ska prøve det tvshop der
    det lyder for godt til at være sandt men man skal jo lære det på en eller anden måde. Hvis man da kan tage ved lære af den slags

Kommentér på:
Hvad er en brugt 110 cc kina crosser værd?

Annonce