{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Hvis det lyder for godt til at være.. {{forumTopicSubject}}

..sandt -er det sikkert også.

Min kammelegerat sidder og kigger på cykler lige nu.

over en Zx6r på denne side. (link fjernet)

-kan ikke sende et direkte link, grundet sidens opbygning.

men gå ind på siden og skriv Zx6r i søg så er det den aller første.. en lys blå en.

Det der undre mig er at en zx6r fra 08.2004 kun koster 2000€ -syntes jeg lyder meget lavt..

kigger man på mobile.de koster den billigste fra 04 4600€

.. er det bare mig eller er der noget lusk der?

MF

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis det lyder for godt til at være..
  • #1   3. okt 2006 og den fra mobil.de har endda også en front skade..

• #2   3. okt 2006 En tysker der kun vil tale/skrive på englesk....meget mærkeligt
    Ikke mindst prisen.....ligner en snydepels der prøver at luske nogle gryn ud af afgiftsplagede danskere.

• #3   3. okt 2006 der er mange fake i omløb, prøv at skriv til OFFSLOW og spørg om det, han havde fundet en rigtig fin en og havde næsten bestilt billetterne over for at hente den i england, indtil sælgeren bare holdte op med at svare på hans mails

• #4   3. okt 2006 Jeg forhandlede med én fra England for en uges tid siden. Da jeg foreslog et andet fragtselskab, UPS, fordi de sendte pr efterkrav (som vi kender det fra postdk), holdt han også op med at skrive. Så det er bare at byde løs, og så researche lidt på deres alibi, forlang lidt billeder mv.

Mvh Jacob

• #5   4. okt 2006 *g* ja fantasien er der ikke noget galt med hos de forskellige...
    Brug den gode danske sunde fornuft. Dobbelttjek fragtnumre, selskabers hjemmesider osv...
    Det mest gennemførte jeg selv har været udsat for var da "min" 998FinalEdition skulle hjem. Fik link til flere falske hjemmesider fra Ekspeditionsfirmaer, et af firmaerne havde selv svært ved at se forskel. Svindlerne lever højt på det: De kan tjene en månedsløn hvis bare én idiot lader sig overbevise, og kan man trylle emd en computer kan man også efterligne firmaers hjemmesider!

Kommentér på:
Hvis det lyder for godt til at være..

Annonce