Krom Stempel {{forumTopicSubject}}
Hey
Fik fingre i et lettere slidt stempel fra en 3.2L bil igår
(Ca. 600cc @ 85mm
)
Er så ved at slibe og pudse lidt på det, så det blir fint igen, heh.
Man har så lidt den idé at måske bruge den som en lille lampe på værelset
Men når jeg så engang har fået det fint igen, kunne jeg godt tænke på det blev krom.
Så ville høre om nogen har forslag til hvordan jeg nemmest får det det krom?
Overvejede lidt det krom spray man kan få i Thansen, men det står jo så også det er kun er deko spray (Gør jo ik noget) Men at det så også smitter af :S
Hvad ville i gøre hvis i var lige så dumme/ drengerøvet som mig?
jun 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 992
(Og ja, det havde sat sig, så derfor det slidt :P)
(link fjernet)
(link fjernet)
jun 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 516
ps. pas på at serienummeret fra dit GT1 ikke kommer i omløb - hehe
jun 2005
heh hvor ser du gt1 henne?
Hvis det er den cd der ligger på bordet du hentyder til så er det ik noget at være bange for
Det er GTA LCS (Grand theft auto- Liberty city stories) Jeg brændte (Ups:P) til ps2, men der hva så lige en fejl på cd'en og så tegnede jeg bare lige noget krusseduller på den
jun 2006
Chrom:
Chrom er det jo ikke men kan blive lige så flot med en god pollering.
Hvis du vil have alle ridser osv væk først skal det slibes med fint sandpapir som til sidst skiftes til fineste vandslib, her efter en god gang autosol så får det hurtigt chromglans og kan så lakeres eller vokses.
Hvis du vil beholde ridser osv. (der har jo sin charme) så prøv at se hvad autosol i sig selv gør, brug en vaskeklud eller lign. at pollere med så du kan komme ned i ridserne og pollere også.
Hvis autosol i sig selv ikke sliber nok så prøv at opstøve noget som hedder 'Gleerustol', en brun tube med noget grønt pollercreme. Burde være til at finde i byggemarkedet eller isenkræmmeren t .omkring 20,-
Gleerustol indholder meget slibemiddel og er derfor sk... godt til en 1. gangs pollering, selv et gammelt vandrør kan man få til at ligne chrom hvis man vil.
Når stemplet er blevet blankt giver du det en tur med autosol, igen brug en klud som kan komme ind i rdser og sprækker og så for at pollere alt pudsemidlet ud herfra igen.
Tror det går som en leg når du kommer igang.
jun 2005
Så smutter jeg da lige ned i lokale byggemarked når jeg får fri fra skole, og kigger efter noget gleerustol og autosol
jun 2006
Når det efter pollering er hænderne som skal være fine igen er alm. håndsæbe og et drys vaskepulver ret effektivt, hva' f..... man gør under neglene har jeg ikke fundet ud af endnu ...
Krom Stempel