Frosset på bilgalleri. Frosset på bilgalleri.
Damn så blev jeg lige frosset derinde.
Jeg ved ikke hvorfor men jeg tror det er fordi jeg kom med et ironisk forslag til en debat i forummet som hed
Hvad skal vi lave: vi har for mange tømmermænd så vi kan ikk drikke. det var der nogle fyre der havde skrevet derinde og til deres lille spørgsmål kom jeg med et ironisk forslag om at "den dårlige" (amfetamin) altid hjælper på tømmermænd.
Så som lynet ud af en himmel bliver jeg haglet ned af en eller anden tøs som lige pludselig mener at jeg er verdens største taber, en nar og at mine forældre må være skuffet over at have sådan en møgunge som mig????
Så blev jeg sur og kom med grundlag for mit svar derinde hvorefter hun flegner fuldstændig ud og skal dømme mig som havde hun kendt mig hele livet og vidste hvad hun snakkede om.
Hvordan kan hun tillade sig det????
Og så er det lige jeg spørger hvorfor det er mig der blev frosset og ikke hende????????????????
Jef var lige midt i en bilhandel og skulle til at give mit nummer til en derinde og nu har kællingen udskudt min mulighed for det!
DAMN JEG ER TOSSET!
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 836
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 171
maj 2005
Adminen der frøs mig kunne vel bedre lide kvinder og har handlet ud fra det punkt og vidst at det ikke var så smart så han har sikkert slettet det.
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 569
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
..man skal aldrig spøge med kvinder!!!!
jul 2006
Emner: 4 Svar: 63
maj 2005
Jeg ligger muligvis sag an da det har medført en udskydelse af min bilhandel som også har forårsaget økonomisk skade for mig.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
--Nu skal jeg ikke fortælle dig hvad du skal gøre men....
Jeg ville nok bruge noget energi på at sælge den bil frem for at føre en eller anden håbløs sag mod BG
Generelt:
Hvad går der i øvrigt af folk - det er mindst et par gange om ugen, at nogen her taler omsalgsanlæg af den ene eller anden art. Det er sgu da meget godt at få ret - hvis man kan få det - gratis!
Men - det er altså kun advokater, der tjener-hver gang!
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 178
sep 2005
Følger: 1 Svar: 26
Nu ved jeg ikke hvad du eller hun har skrevet, men hvis det ikke har været pæne ord, så er det vel fair nok at de gør som de altid gør i sådan nogle sager, IMO skal der ikke nødvendigvis særbehandling til fordi at den ene eller anden startede. Men at administratoren så skulle have slettet debatten pga, "at det ikke var så smart" er vist mere for at finde noget at hænge vedkomne op på? Tror du at han har givet hende ret i håb om at få noget eller hvad? Han udfører sig "Job" som han mener det skal gøres, og jeg vil vædde med at han gladeligt skal stå ved de ting han gør.
"Jeg ligger muligvis sag an da det har medført en udskydelse af min bilhandel som også har forårsaget økonomisk skade for mig.", de stiller en ydelse til rådighed og kan egentlig skide så meget på dig som de vil, så du har ikke rigtig nogen sag hvis du endelig ville til at gøre noget i det
Istedetfor altid at råbe op fordi at man nu fik et slag over fingrene fordi at man prøvede på at nå kagedåsen, så må man tage det til overvejelse og tænke lidt over om det og så måske ændre sin mening at fremføre sig på, på nettet
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 66 Svar: 538
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 357
-hvis den sag da ikke er blevet løst endnu?
Frosset på bilgalleri.