632 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Bilgalleri min bare R.. ! Bilgalleri min bare R.. !

Satte for et stykke tid siden min mc til salg på bilgalleri, men den blev så slettet fordi det ikke havde noget med biler at gøre. Hmm fair nok.

I mellemtiden har jeg set mig varm på en Beach Buggy. Fint tænkte jeg, det kunne være at der var en fra bilgalleri som ville bytte.
Så jeg oprettede en annonce: Købes Beach Buggy. Hvilket jeg ikke ser som en forbrydelse, men ved at jeg skev at jeg ville bytte med min mc, SÅ blev det åbentbare "ulovligt".
Og det resulterede i jeg blev "frosset"

Det kan godt være jeg skulle kigge lidt på www.kinagrill.dk men jeg syntes stadig det er et total vandet grundlag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilgalleri min bare R.. !
  • #1   15. maj 2007 ja bilgalleri er bare røv og nøgler !!!

Måske skulle man lave et lille angreb af annoncer ???

• #2   15. maj 2007 Hvad kan man sige: der er nogen der er lige lovlig emsige både her og i bilforum... forstår ikk at nogen kan få et kick af at fryse andre ude... get a life smiley

Men op på hesten igen... held og lykke med salg/bytte...

• #3   15. maj 2007 amatører derinde ... spørgsmål som hvordan tuner jeg min golf , corolla osv dukker også tit op derinde sætter ligesom standarden og trænger man til et godt grin kan man altid kigge forbi hahah ligesom dengang med den skarpe knast (lavet med en vinkelsliber) .... haha

• #4   15. maj 2007 Skarp knast med vinkelsliber - Håber det er en vits, ellers vil jeg gerne lige høre hele historien :o) FUNNY

• #5   15. maj 2007 Martin 24, Falster . : Er enig med dig, men det går begge veje. Når folk gerne vil bytte en bil til en mc, og prøver herinde, får de tit at vide at de kan gøre det på bg. Der er mange herinde der ikke er en skid bedre, men det er self. ikke din skyld.
    Håber iøvrigt du har held med dit salg/bytte.

• #6   15. maj 2007 det længe siden , men f@ck det var et godt grin
    Renè fra turbomotor.dk lavede en totaljoke med et oplæg om skarp knast og flere derinde fangede overhovedet ikke joken og dummede sig på stribe hæhæ smiley mega sejt men vi kunne da godt lave noget lignende :)))) igen

• #7   15. maj 2007 Har også lavet en annonce derovre:
    http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=259138

Men den er da ikke blevet slettet endnu, måske de bare har overset den.

Men syntes godt nok at brugt marked står still lige pt Har ikke fået et eneste bud på min smiley Kun bud om bytte med en golf der har kørt 240.000km.

• #8   15. maj 2007 Ja, der er nok forskel på folk....

• #9   29. apr 2009 Hey alle

Ja, nu føler jeg det er min "pligt" at komme med en MEGET lignende historie......
    Jeg prøvede modsat at sælge / bytte en Beach Buggy herinde men blev frosset af Hjælpe-administrator Sajmon....

Se evt. følgende besked:

-----
    Hej Allan.

Annoncer hører til i markedet - og markedet på motorcykelgalleri må ikke indeholde biler, ifølge reglerne.

Din Beach Buggy, som jeg synes er ret fed, er en bil - og derfor må den ikke forekomme i markedet overhovedet her på siden.

Mvh
    Sajmon
    ----

Så ja, verden er sku urimelig!!!!

Mvh Allan

Kommentér på:
Bilgalleri min bare R.. !

Annonce