5.277 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Kasper J
Kasper J
Emner: 4 Svar: 10

Hvad har i på under mc tøjet? Hvad har i på under mc tøjet?

Hej, mc'ister.
Hvad har i under, mc tøjet? Jeg tænker mere på jeans og trøjer eller kun underhakkere.. osv.
jeg kan godt se at i et ordenlig læder sæt, er der ikke er plads til alm tøj under..

Men tekstil sæt?
jeg tænker mere på, at det er da mere praktisk og have alm tøj nedenunder, hvis man skal noget andet efterfølgende.

Lad mig høre hvad i har at sige..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad har i på under mc tøjet?
  • #1   10. apr 2016 Hvorfor skal du have alm. tøj under dit MC tøj ? - man kan evt. bare have det i en taske ?

- eller er jeg lidt forkert på hvad spørgsmålet egentlig går ud på ?

• #2   10. apr 2016 Har cowboy bukser og en trøje inden under min tekstil tøj når jeg køre smiley

• Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    mar 2016

Emner: 4 Svar: 10
    #3   10. apr 2016 Nej, jeg tror ikke du misforstår mit spørgsmål.

Men nu er det jo ikke lige alle steder der er så omklædnings venlige.

Det var nu også mere på at få svar, på om det er "normalt" at have tøj neden under. Eller "normalt" at stå og klæde om alle steder. -.-

• #4   10. apr 2016 Jeg har da mit Alm tøj under, Hvad ellers ???? Når jeg kommer frem så af med jakken så er det en Tshert og hvis bukserne smutter er der Jeans eller korte bukser under, ofte nogle sko i topboxen

• #6   10. apr 2016 Når jeg kører til og fra arbejde, har jeg almindeligt tøj under. Jeg gider ikke skifte. Hvis jeg skal ud at køre længere ture i min fritid har jeg skiundertøj på.

• #7   10. apr 2016 Fortrækker at køre med taske på og så ellers underhyller og T-shirt. Under tøjet.
    Pung. Osv ryger i tasken også har en amendelig Swiss tanks fra Bilka den rummer fint sko trøje, bukser of an vindbreaker eller vest, telefon, pung ,smøger, lidt drikke vare og lidt andre sager så som en minibooster og har stadig plads til bærbar.
    Men skal jeg noget ud over køre tur tager jeg bilen. MC er bare ikke et nemt transportmiddel i forhold til en bil

• #8   10. apr 2016 Først på sæsonen , textil Mc jakke med inderfoer , sweatshirt, t-shirt, cowboybukser og et par skiunderbukser.
    Sommer..jakke uden inderfoer t-shirt og skiunderbukserne hjemme i skuffen smiley

#5 Flot ord "funktions undertøj" ..æhhh...det er vel " skiundertøj " eller ? ..

• #9   10. apr 2016 alt efter vejr og varme.

Meget varm sommer. Så det boxer, t-hirst og læder

Mindre varm boxer skiundertøj og t-hirst

Kold dag også vinter: boxer ski undertøj, thirst og lange termosokker, så i tekstil

Skal jeg noget også på arbejd. Har jeg mit alm tøj i rygsækken. Der kan være sko, bukser og en jakke

• #10   10. apr 2016 Jeg har kun G-streng på

• #13   10. apr 2016 Jeg kører med kevlar, så jeg behøver ikke skifte til noget andet når jeg kommer frem. Det er jeans og hættetrøje og så en almindelig læderjakke udenpå, så det ligner bare almindeligt tøj. Undertrøjer er helt almindeligt. Er det koldt kan jeg godt finde på at tage lange underbukser på også smiley

• #14   10. apr 2016 Tja jeg er jo nok hvad man kalder nørdet, Men når man ofre penge på godt ydre tøj hvorfor så ødelægge oplevelsen af alm tøj inderst? Alm tøj og sko transporteres bare med og skifter.

Rukka Outlast undertøj, utroligt lækkert meget lang ærmer og ben.
    Outlast Temperature Regulation stores and releases body heat.
    It works to keep the wearer’s temperature not too hot... not too cold... but just right, over a broad range of environments and activity levels.
    When your activity level or the outside temperature increase, the Outlast thermocules that contain the phase change paraffin begin to change from a solid to a liquid which provides you with a comfortable sensation of thermal equilibrium. The energy required to activate this process comes from your warm body or the rising ambient temperature.
    When you begin to cool down, Outlast thermocules begin to change back from a liquid to solid. In this phase change, the energy that was absorbed by the thermocules while you were active is returned to you.
    With the new moisturetransfering material Outlast functions in active use too.

Rukka Dani langærmet igen meget lange faconsyet ærmer.
    AWS Dry is a moisture management technology that conducts sweat away from the body through moisture-dissipating material to keep you dry and comfortable. 100% polyester

Rukka Cal kortærmet.

• #16   10. apr 2016 Langt undertøj i merinould hvis der er heldragt udenpå (bane og gade). Det er godt at svede i og brandhæmmende.
    Hvis der bliver cruiset i læderjakke og jeans, ja så er det bare alm. boxershorts og t-shirt...

• #17   10. apr 2016 Her i kulden har jeg skiundertøj på og en hættetrøje (indenunder tekstil) - om sommeren har jeg bare bukserne og enten en tshirt eller langærmet. - Kan ikke have mine arbejdsbukser under tekstil bukserne.

Men mine tekstilbukser kan jeg bruge som alm bukser når jeg skal noget, og samme med jakken.

• #18   10. apr 2016 Det jeg mener er alm tøj er ikke lige så nemt for kroppen at ånde igennem, dvs man sveder som et svin og fryser som en lille korthåret hund. Surt når man har ofret tekstil tøj med gore tex membran.

• #19   10. apr 2016 Hvis MC beklædningen sidder så løst, at der er plads til alm. tøj indenunder, vil CE beskyttelsen da rutsje rundt ved et styrt og ikke beskytte en pind!

Jeg har knap nok plads til en G-streng under mit..

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.714
    #20   10. apr 2016 I ydersæsonerne kører jeg med forede cykelbukser og en vindtæt trøje under lædertøjet.
    Ellers bare uld undertøj.

Skal jeg være social, kan jeg have skiftetøj med i rygsækken - og man jeg ALTID finde et sted at klæde om... ALTID... smiley

Aner ikke hvad man bruger under textil tøj - sådan noget har jeg ikke, da det flagrer når jeg kører motard.

• #21   11. apr 2016 Altid velklædt

profilbillede
  • #22   11. apr 2016 alm tøj, og en tyk trøje eller vindjakke . hader at fryse. smiley hc

• #23   11. apr 2016 Har kun underbukser og tshirt under mit tekstil tøj

• #24   11. apr 2016 Jeg kører i almindeligt tøj indenunder. Jeg har lidt problemer med at have bukser + strømper + MC bukser nede i støvlerne, men det er noget jeg har kunne leve med indtil videre. Jeg kører dog også i læderbukser med lange skaller i knæene/skinnebenene så det er lidt trangt...

• #25   11. apr 2016 Normalt tøj.

Kører med tekstil sæt.

Kommentér på:
Hvad har i på under mc tøjet?

Annonce