3.363 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Diesel bil påfyldningsstuds sikrings spærrings anordnings ting klap..! Diesel bil påfyldningsstuds sikrings spærrings anordnings ting klap..!

Et der en bilmekaniker tilstede..?? smiley

Hvad hedder den F..biiip..king skod klap der forhindrer en i at tanke ens bil med en reserve dunk..!! Når man selv vil bestemme..!!

- Og hvordan bypasser man den, eller tager den ud?? !!

Det er umuligt at google, der kommer resultat fra div. VW fora..
Men jeg vil vide det på min 2015 Transit og konens franske PSA ting..

Begge ejermanualer er tavse som graven..!
Og man kan ikke som på VW "slippe en, holde masken vente 30 sek. Vride til højre, trække ud"

WHO knows..?
I ved - alt..!
smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diesel bil påfyldningsstuds sikrings spærrings anordnings ting klap..!
  • Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 183
    #1   8. maj 2016 brug en lang skruetrækker til at vippe klappen med, eller en tragt med en lang snøvs

• #2   8. maj 2016 På min Ford focus 2014 følger der en tragt med så man netop kan bruge en reservedunk smiley Den ligger i reservehjulsbrønden på min.
    Ved ikke om det hjælper dig smiley

• #3   9. maj 2016 #1 virker desværre ikke, har prøvet.. Også med en magnet, som flere har fortalt standeren er udstyret med på spidsen..:)
    Snøvsen er lang nok, som hun sagde.. Høhø.. smiley men der er geschlossen Und gestenckt.. !

#2 der står intet om det i manualen, men jeg går lige ud og splitter bilen ad for at se..!!! Tak..
    smiley

• #4   10. maj 2016 #3 Det var så lidt. Har selv stået og kæmpet med en reservedunk inden jeg opdagede den smiley

• #5   10. maj 2016 Nå - der lå ikke sådan en i bilen..!
    Jeg må forbi min Ford pusher og ha indkøbt sådan en tragt.. smiley

For det show gider jeg ikke igen..
    Havde fejlkalkuleret hvormeget saft den babber i sig på de tyske motorveje, og så passerer jeg det sidste tankstelle med 88km til det næste (pgr. Af noget vejarbejde) så lige der ville jeg ha givet kassen for sådan en tragt..!

Tak for input..! smiley

• Torben B
    Torben B Tilmeldt:
    nov 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #6   12. nov 2018 Det drejer sig om at studsen skal passe præcist i hullet. Man må ikke kunne putte en slange i, så der kan suges/stjæles brændstof. Gå i byggemarkedet og køb en 10 liters vandkande, den passer i. Sav tuden af, så kan den bruges som tragt

• #7   12. nov 2018 Tak Torben.. meget venligt smiley
    Problemet r løst, det krævede en ganske særlig speciel guld forkromet ford tragt med en magnet i spidsen, som #2 beskriver.. smiley
    Den Kostede kassen som reservedel, så jeg solgte bilen smiley

Kommentér på:
Diesel bil påfyldningsstuds sikrings spærrings anordnings ting klap..!

Annonce