{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW Transporter
  • #1   17. jan 2007 Nææææh... De kører bare perfekt. Men ellers rust i diverse samlinger og fuger er standard på dem.

• #2   17. jan 2007 Hvornår tandremmen er skiftet sidst. Det er det dyreste at skifte... VW tager 12 kilo for at skifte en hvis du bare stiller den.

Også skal den være før 6 måned '98 hvis du skal have den til billig vægtafgift.

Ellers er det en kanon bil uden sådanne rigtige sygdomme... Altså mig bekendt...

• #3   17. jan 2007 Det er ved 98 prisen på afgift'en stiger ikke sandt??

• #4   17. jan 2007 jo efter 6 månede 98

• #5   17. jan 2007 Jo - juni '98

• #6   17. jan 2007 der var en der var hurtiger end mig :O)

• #7   17. jan 2007 12 K for at få skiftet tandrem ?.....
    Er det ikke lidt højt sat smiley

Lyt efter hyle lyde fra gearkasse, da de bliver slidt og støjer...
    Ellers kører sådan en jo godt og driftsikkert.

• #8   17. jan 2007 Ja vær opmærksom på at tandremmen er skiftet til tiderne.
    Derudover ka nde have et problem med vacuumpumpen. Hvis det lyder som om motoren tikker helt vildt i tomgang, så prøv at trykke bremsen ned 5-10 gange, hurtigt efter hinanden. Hvis lyden forsvinder, er vacuumpumpen ved at være slidt op.

Derudover vil jeg fraråde dig at køæbe en 2,4D. Den er livet ganske enkelt for kort til. Skal du køre "optimalt" skal du have en 2,5 TDI. De går kanon godt, det er den billigste at servicere, og det er også den billigste at køre i. Men det er klart den mest velkørende. Og så kan den i modsætning til 2,4D'eren lave overhalinger og overhave traktore smiley

• #9   17. jan 2007 12k, så var alle sramme hjul og vandpumpe også skiftet. Det er vist standard pris. De er ikke rigtige kloge...

Den med vacuumpumpen betyder ikke noget for bilen. Den larmer bare lidt. Den er ikke rit dyr, men nogle af dem kan man blive ved med og skifte på også går der 14 dage så er det galt igen. Men slet ikke kridisk. Min har tikket i over halvandet år nu. Still goling... smiley

Det med gearkasserne var vist kun på de første modeller. TDIerne har ikke problemerne mig bekendt...

Men ja find dig en TDIer... Det andet er livet for kort til... smiley

• #10   17. jan 2007 I skal ha tak for jeres svar..
    Nu må jeg jo se hvad der sker..

Mvh. Slot

• #11   17. jan 2007 Kørte selvfølgelig ud til min lokale mekker... Han gjorde det for 3500 alt incl....

Kostede så efterfølgende 1500 på et dieselværksted fordi knolden ikke havde sat den ordentlig. Den var godt nok mærket op osv, men han havde fået den sat bare strengen brede forkert... Den kan godt starte, er bare helt vildt dårlig til det. Når så først den kommer i gang overtager elektronikken og kompensere for det...

• #12   17. jan 2007 Vi plejer at tage omkring 5 timers arbejde for at skifte begge remme - incl justering af pumpen.

• #13   17. jan 2007 Hmm... jeg har ikke micrometeruret osv til at justere pumpen med, så jeg får lavet det på et lokalt værksted.....
    4000 kr inkl vandpumpe og strammerhjul....

Ja, en 2,4D er sløv, men de er billige i drift og indkøb...
    Jeg har haft min i ca 1 år uden udgifter, andet end en bagpotte....

• #14   17. jan 2007 Min far har lige fået skiftet kobling i hans 2,5 TDI'er den kostede fandme 8000 + montering pga den er hydraulisk... sindsygt hvis i spørger mig...

Men ellers en rigtig lækker bil !!

Se efter om den oser når den får noget gas, det kan ofte skyldes de er chippet...

/Jan

Kommentér på:
VW Transporter

Annonce