508 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Solidcam kom igang Solidcam kom igang
Nogen som har kan fortælle mig om deres egen oplevelser med at komme igang med Solidcam???
Til yderligere orientering:
Skal køre det sammen med en Fanuc 18-TB styring på en 9-akset cnc drejecenter.
Det er installeret og koblet sammen med maskinen, så den del er vi ude over.
Og ja, jeg har snakket med forhandleren, og ja jeg har snakket kursus med dem, og ja jeg har snakket med flere forskellige uddannelses steder, de kan pt ikke hjælpe mig, næste punkt er jobcenteret, efter ferien.
0 synes godt om
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 102 Svar: 2.006
Jeg forstår nok ikke helt hvad du mener.?
Hvad jobcentret har m din SolidCam at gøre..
Men du har gååglet rundt blandt den trilliard youface klip der ligger på interwebben..?
https://youtu.be/CpUQ9bJEuLI
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Jobcenteret skal godkende en jobplan, og det er ikke sikkert de går med til at jeg bliver skolet i Solidcam, selvom jeg har en arbejdsgiver der vil ansætte mig hvis jeg kan det.
sep 2005
Hvis og hvis - du kender arbejdsgiver..?
Kan du måske bede dem om et kort skriv der nævner du vil være meget nærmere et job hos dem.. Hvis du fik kurset..!
Bør og kan være lige det der skal til for at pilen tilter i din retning hos jobcentret.!
mar 2009
sep 2005
Men hvis du er berettiget til 6 ugers uddannelse, er det vel det kursus du skal vælge..??
Tidl. Var der en maks grænse for hvor dyr uddannelsen måtte være ca. 3200 - 3500kr / uge.. Men det kan den da ikke overskride..?
Bar mærkeligt de ikke sender dig afsted med tak dertil..!! Det er jo til alles fordel du får uddannelsen..!
Du skal fanme ha et arbejde, så din skat kan gå til min pension..!
(HOV for filan - kom jeg til at sige det højt..!
PØj mæ'' det - med den indstilling skal du nok få et job ASAP..!
mar 2009
Vi taler 3 dages intro kursus, så hjem og arbejde med det og på kursus om et par måneder igen.
Solidcam kom igang