434 visninger
|
Oprettet:
Område / by i brugernavn {{forumTopicSubject}}
Jeg vil lige slå et slag for at MCG brugere i deres brugernavn, skriver hvilket område eller hvilken by de kommer fra. Det er selvfølgelig ikke et "must", men det kan tit være en fordel at vide hvilken del af landet folk kommer fra.
Det var bare det jeg ville sige. Hej
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 271
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 264
Muligheden for at kalde det Midtjylland eksisterer også.
Men som jeg også skriver, er det helt frivilligt.
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 271
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 264
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 7 Emner: 60 Svar: 1.037
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 419
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.922
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 45 Svar: 1.126
Samme her...
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 264
Mht. områder og tyvetogter. Selvfølgelig vil muligheden være der, det er jeg personlig ikke så bange for, og igen, det er valgfrit om man vil "deltage" i område spøgen.
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 7 Emner: 60 Svar: 1.037
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 264
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 7 Emner: 60 Svar: 1.037
Gas, det er sq en fed SRAD du har dig.
aug 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 156
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 7 Emner: 60 Svar: 1.037
Her ændrer du det til det du vil have i den linie der står "Theis" i... Sæt evt et punktum i den sidste boks
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 755
Vi er da nogle der ved hvor Østbirk ligger på landkortet
Jeg var med til at køre mange mange tons jord væk fra den gamle foderstof fabrik da den blev fjernet....
Område / by i brugernavn