{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

Peter rs
Peter rs
Tilmeldt:
26. feb 2015
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 17

Bil teoriprøve {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

lidt offtopic, men håber nogle vil dele deres erfaringer smiley

Skal til bil teoriprøve imorgen, og er lidt nervøs for om jeg består, da jeg sidder med 3-8 fejl i øveprøverne på nettet (mest i den høje ende)..

Men noget jeg hører igen og igen, er at de rigtige prøver er lettere/bedre formuleret/uden tvetydige svarmuligheder.
Er det noget nogen har oplevet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil teoriprøve
  • #1   2. apr 2017 Det er det samme som det du øver

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.656
    #2   2. apr 2017 Øv mere, og gå ordentlig tid i seng.

  • #3   2. apr 2017 Det er SÅ individuelt, hvad der virker for mig, kan have den modsatte effekt på dig! Jeg har aldrig "læst op" på noget, heller ikke i folkeskolen, for det bliver jeg bare stresset af, tror jeg nok smiley Den ene gang jeg har prøvet, var det ikke så godt, lader jeg være har jeg altid fået helt fine karakterer. Så hvis du allerede er nervøs, kan du måske gøre dig selv en bjørnetjeneste ved at terpe, sådan er det åbenbart for mig smiley Og kan du ikke nu, hjælper det sikkert ikke ret meget at være træt og udkørt i morgen! Men ønsker dig held og lykke smiley

  • #4   2. apr 2017 Min erfaring var klart at selve prøven var meget lettere, end dem vi fik og øve med.

  • #5   2. apr 2017 øv dig på dem på nettet , og gå ind og tjek hvilke fejl du laver og hvad det rigtige er , så er jeg sikker på det nok skal gå , og opdater så lige i morgen ,held og lykke jeg krydser fingre for dig .

  • jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 147
    #6   2. apr 2017 De rigtige prøver er lettere men du skal stadig have forståelsen, skrevet af en sølle mand der har været gift med en kørelærer i en menneske alder. smiley

  • jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 147
    #7   2. apr 2017 #3 Tom Nogle gange er man sgu nødt til at læse lidt på nadveren, jeg var lige før jul oppe til mz lokomotiv hold da op man måtte i tænke boksen.Jeg havde været det hele igenem for 10år siden men meget var glemt. smiley

  • Peter rs
    Peter rs Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 17
    #8   2. apr 2017 mange tak allesammen smiley det må bare eller briste, ellers er der jo ikke så meget at gøre ved det smiley

  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #10   3. apr 2017 Du skal ikke øve dig på prøver, men få din kørelærer til at få dig til at forstå hvad de mener.
    Jeg har lige været oppe til teoriprøve til erhvervskørekort, hvor man kun må have tre fejl, og det var distraherende at bilerne på billederne var Fiat 127, Volvo 240 og Opel Kadett.
    Jeg bestod med 1 fejl.


  • #11   3. apr 2017 Havde 4-5fejl til lastbil i snit. Til den rigtige prøve fik jeg 0fejl. Jeg læste ikke op ud over det i klassen og det gået godt til alle 4 prøver jeg har været til.
    2gange til bil. (frakendelse grundet fart) 1gang motorcykel og 1gang lastbil


  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #12   3. apr 2017 På køreskolen sagde de, at flere af dem der terpede test, til de kunne dem alle uden fejl, i virkeligheden kun lærte svarerne udenad, i stedet for at forstå hvilken situation billederne beskrev.

  • #13   3. apr 2017 12 : og hvad så ? det er da klart en fordel at kunne ,for 80% af de situationer der er vises er da så tænkte som de kan være .


  • #15   3. apr 2017 Hvordan gik det????????

  • Peter rs
    Peter rs Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 17
    #16   3. apr 2017 7 fejl desværre smiley smiley

  • #17   3. apr 2017 Så er det lort overstået så det vil gå dig supeer næste gang .God Karma herfra P. RS

  • Peter rs
    Peter rs Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 17
    #18   4. apr 2017 tak smiley

  • #19   4. apr 2017 Selvfølgelig skal der læses op på tingene, eller anden undervisning i en eller anden form, Man kan da ikke lære noget ud af ingenting.

  • #20   5. apr 2017 Op på hesten igen.

  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #21   6. apr 2017 Det var jo det jeg citerede min køreskole for.
    Du skal ikke lære at svare rigtigt på øvespørgsmålene, du skal lære at forstå hvad de vil vise med billederne.
    Det er din køreskoles skyld at de ikke kan lære dig at forstå. Byt til nyt

    For hvis kørelæreren ikke selv har det fornødne vidensmæssige overskud og de pædagogiske evner til formidling, så kan han ikke lære dig det.


Kommentér på:
Bil teoriprøve

Annonce