{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ebay
  • #1   29. maj 2017 Det er ok hvis sælger accepterer det
    Men bedst med paypal


  • #2   29. maj 2017 Brug PayPal på eBay - så har du køberbeskyttelse...

  • #3   29. maj 2017 Betal med dit visa over paypal smiley

  • #4   29. maj 2017 Ikke kør ved siden af eBay... sådan bliver mange svindlet... men PayPal med dit visa kort og bliv inde i eBay universet smiley

  • #5   29. maj 2017 Men så er du stort set også i 100 % sikre hænder smiley

  • #6   29. maj 2017 RIGTIG mange accepterer kun PayPal. Og det virker som Hans i Grethe.

  • #7   29. maj 2017 jeg siger tak gutter .

    mvh


  • #8   29. maj 2017 her er en lille tak for hjælpen .

    mvh

    smiley smiley


    profilbillede
  • #9   29. maj 2017 Det kan man også købe der. Har jeg hørt.

  • #10   29. maj 2017 Ville til en hver tid oprette en Paypalkonto, handler en del på eBay og betaler med Paypal.

    En lille historie, der viser, at systemet virker:

    Bestilte et kædekit hos en sælger fra Tyskland med X antal dages leveringstid.
    Da der var gået nogle dage over tiden, skrev jeg en venlig forespørgsel til sælger, (i universet, som Simon T beskriver det) han svarede omgående, at varen var afsendt og jeg vidste jo nok, at det danske postvæsen sagtens kunne være 10-12 dage om sådan en levering!
    Sad og var lidt ærgerlig over det noget kække svar og vidste ikke lige hvad mit svar skulle være.
    Inden der var gået fem minutter kom der så en mail fra Paypal, med besked om, at min betaling var tilbageført og de ville kontakte sælger.

    Det var så ikke min mening at lave et stort postyr og fik samme dag aftale med sælger, at han bare fremsendte en ny faktura og varen kom da også dagen efter.
    Pu-ha, den blev lang, men bare et eksempel på, at der bliver holdt justits.




  • #11   29. maj 2017 Pakke fra Tyskland til Danmark der tager 10-12 dage?
    Penge tilbage?
    Ny ordre?

    Jeg er helt sat af nu.


  • #12   30. maj 2017 hmm.
    det skal fejres .

    smiley smiley

    mvh


  • #13   1. jun 2017 Det er ok

  • #14   1. jun 2017 Nu vokser træerne ikke ind i himlen, har næsten 1000 eBay handler og er skam blevet tørret i nougat rosetten en 4-5 gange.
    Vi kan tage en af dem, modtager et kåbeglas fra Kina, ankommer med en mindre flænge og kanterne er slet ikke afgratet.
    Sælger vil så gerne (ja den er god med ham) give pengene tilbage når og hvis jeg fremsender et billede af jeg har knækket glasset helt i stykket og givet positiv feedback. Det ville jo nok være en anelse dumt ?
    Efter ævlen frem og tilbage og bla bla bla gider jeg ikke mere.
    Så negativ feedback til sælger og opretter en tvist som de kander det vis eBay.
    Efter kun en 3-7 dage har sælger ikke svaret, eBay svarer så at jeg skal returnere glasset til sælger. Ja god morgen at sende en pakke til Kina herfra koster mere end gå til dyrlægen med sin halte labrador.

    Så det var så det - penge ud af vinduet.

    Har haft flere lignende sager hvor jeg har modtaget defekte varer.
    Man er fint stillet så længe man intet har modtaget, men får man noget der er defekt så er man med i lotteriet.

    Handler fortsat på eBay men køber ikke noget af betydende værdi af kinesere.


  • #15   1. jun 2017 @Jan.

    Du er jo et piv-dyr smiley

    Hvis ikke man er indstillet på at returnerer sine vare med dyr dyr porto. så skal man jo ikke handle steder der er længere væk end man kan cykle derhen ....

    Det er blevet en trend for mange at se hvor mange "gratis" varer de kan få ved at oprette klager over hvad som helst.. Jeg forstår godt Kinøjserne er ved at være lidt trætte af det..

    Jeg kender ingen steder i dk hvor man kan få sine penge retur blot ved at vise et billede af en defekt vare ( sikke mange ting man ellers kunne få dobbelt af blot ved at fremskaffe et billede) smiley


  • #16   1. jun 2017 Nu går historierne her om hvor sikkert ens penge er i havn ved en eBay handel, det er de altså realativt.
    Når man handler med Kinøjsere skal man tage sine overvejelser.
    Ting kommer i 99% af tilfældene fra steder uden absolut nogen form for kvalitets kontrol på hverken varer ind eller ud.


  • #17   1. jun 2017 Det er ikke alle kinesere, der er lige skarpe.

    I slutningen af januar (ja - januar) bestilte jeg nogle bananstik i Kina. Fire sorte og fire røde, så det på nem vis er til at kende forskel på højre og venstre. Efter knapt to måneder modtog jeg dem: tre røde og fem sorte. Jeg skrev til sælger og sendte ham et billede som ønsket. Uha - det kunne han godt nok ikke forstå, men han ville snakke med deres "logistikafdeling". Han vendte tilbage nogle dage efter - de blev tilfældigt udvalgt i deres "logisitikafdeling". Det var jeg jo ikke helt tilfreds med, da der netop var afbilledet samme antal af hver farve. Efter lidt skriven frem og tilbage (og det opmærksomme læser har sikkert bemærket, at det nu var blevet til en principsag), så gik han efter lidt overtalelse med til, at eftersende det manglende stik.

    Der gik yderligere en måneds tid eller to og jeg havde stadig ikke modtaget noget. Jeg skrev igen til sælger - intet svar denne gang. Jeg skrev nogle dage i træk og der kom stadig ikke svar. Og her var der jo naturligvis gået mere end 30 dage, så man kunne ikke reklamere over det via Ebay.

    Så bestilte jeg yderligere fire ved samme sælger. Nu ville han pludselig gerne svare. Jeg kunne så samtidig spørge ind til det manglende stik - det var så ikke sendt endnu, men han var da så venlig, at ville sende det sammen med de fire nye jeg havde bestilt. Jeg ventede syv dage, som er fristen før man kan give feedback, og gav ham en sviner og ringest mulig rating. Større menneske er jeg nemlig ikke smiley

    Stikkene? Her knapt et halvt år efter har jeg stadig kun de tre røde og fem sorte.


Kommentér på:
ebay

Annonce