{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Jacob L
Jacob L
Tilmeldt:
8. jul 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Tysk afgift {{forumTopicSubject}}

Hej MC galleri

Måske det er et forkert forum men prøver alligevel.

Jeg flytter til Tyskland til sommer og kigger derfor tit på bil (og MC) dernede. Der er et stort udvalg, men priserne variere ekstremt meget. Nogle steder skriver man brutto, andre steder netto. Kan forstå netto er uden tysk moms, men nogle biler er væsentligt billigere end andre. Nogle der har nogen forklaring på dette? Har vedhæftet links til to forskellige annoncer som viser hvad jeg mener med stor prisforskel.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256097186&ambitCountry=DE&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=19300&makeModelVariant2.makeId=19000&makeModelVariant3.makeId=25200&maxMileage=150000&maxPrice=7000&minCubicCapacity=1800&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&action=topInCategory

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251766131&ambitCountry=DE&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=19300&makeModelVariant2.makeId=19000&makeModelVariant3.makeId=25200&maxMileage=150000&maxPrice=7000&minCubicCapacity=1800&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&steered=1

Næsten samme pris, væsentlig forskel på stand, årgang, udstyr osv. Jeg fatter det ikke! Jeg håber nogle kan hjælpe!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tysk afgift
  • #1   13. jan 2018 De har to forskellige motorer og gearkasser. Det alene vil betyde en stor forskel på prisen.
    Derudover er de langt fra lige gamle. 2009 og 2014, så forklaringen er nok ligetil?


  • #2   13. jan 2018 Øhhh, den der er 4 år nyere og har kørt 20.000 mindre er 300€ dyrere.
    Det er vel en 2300 kr. Hvis du synes det er en stor prisforskel på en VW Passat stationcar fra 2009 og 2013 så tror jeg altså du har misforstået noget.


  • #3   13. jan 2018 Jeg tror ikke vi har kigget på de samme biler, Nu er den ene desværre ikke synlig længere.

  • #4   13. jan 2018 ...ok, men hvis den billige i din optik er lige så god som den dyre, så køber du vel bare den billige og er glad smiley
    Ser man på brugte MC'er er der også stor prisforskelle. Nogen siger "hvis jeg ikke kan få xxxx kr så beholder jeg den hellere" Og så er den til salg i årevis til en urealistisk pris.
    Nogen justerer prisen efter efterspørgslen og disse bliver så solgt - men da disse annoncer typisk er "på" i kortere tid, kommer de dyre annoncer måske til at dominere billedet.


Kommentér på:
Tysk afgift

Annonce