Nyheder... Nyheder...
Bliver lige nødt til at komme af med lidt galde.....
Jeg har nu set indtil flere interviews angående nedrivningen af et hus på den asociale lorteø bedre kendt som "FRISTADEN" Cristiania....folk derude fra og sympatisører generelt synes at politiet gik over stregen og at det var en dårligt timet overraskelses aktion fra deres side....for det første er det jo ikke politiet der tager beslutningerne, for det andet kan det jo ikke komme som en overraskelse og for det tredje: hvem ville ikke forsvare sig selv hvis de blev mødt af brandbomber og brosten samt andet kasteskyts når de mødte op for at udføre et stykke pålagt arbejde....
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 58
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 765 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.845
apr 2007
aug 2006
Følger: 34 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 236
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 947
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 29
Leve småborgerligheden..
dec 2005
der er tale om forskelsbehandling af værste skuffe .
hvorfor i alverden skal "de" været fredet i forhold til husleje og ha` mulighed for at sælge ulovlige stoffer .
gjorde alle vi andre det så sad vi hurtigt inde .
apr 2007
Det har jo sådan set ikke rigtigt noget med småborgerlighed at gøre...tolerance, accept og respekt skal jo helst gå begge veje...og selvom man er uenig i noget er det jo ikke alle os andre der ødelægger halve bydele, skoler, andre folks biler, børnehaver, banker osv osv...
apr 2007
dec 2005
de har snyltet længe nok og været en dyr byrde for danmark .
apr 2007
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.358
du har da ret
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
Det en kultur arv der har ligget der i så mange år , det har faktisk ligget der hele mit liv , en pils på volden har jo ingen ting med stoffer at gøre, det har loppen heller ikke,, koncerter mm, stof politik .
De er ´koster ikke staten en krone, andet end det politiet(vi)poliktikerne(vi) er villigt til at forsøge at fortælle hvad de ikke må ifg ?
Jeg kan godt finde på at snuppe en joint til en fest, for fortæl mig at en halv kasse bajer ligger godt i maven, og jeg ved at det er der mange andre der kan.
Kbh er kendt mange forskellige steder verden rundt pga fristaden , turister valgfarter til og fristaden bidrager til det,, bla bla ,
FORDI at en gang byggede man jo et samfund inde i et samfund , det har stået der siden og ingen har gjordt en disse politikerne(vi) og ja hashen har lagt en sort sky der ude, og hvor mange af dem der står og kaster med sten bor der i det hele taget.?
Jeg gider fandme ikke betale for at se arken min bare eller ohh lusiana eller hvad fanden det hedder, men jeg betaler jo som alle andre, men kultur støtter mig her og der, 21 mil til kongelig have kunst mig et vil sted.
Jeg er en del af samfundet som alle andre, med at passe mit arbejde , betaler skat og jeg holder min kæft, er det ikke det ene lomme tyveri på råduset i flere 100 tusinde klassen, næste uge en politi chef med 180 på motorvejen , en præst der (bipp) små drenge,, Vågner op og se det i øjnene, at alle er forskellige.
jeg kan huske at jeg så i fjernsynet en beboer på holmen med stue lejlighed lige ud til kanalen 10 min fra centrum , hun mente helt bestem at havne rund farten ikke burde sejle der mere som den har gjordt i årevis , ,, så hun bor midt i københavn og den eneste støj shene var den skide båd en gang i timen eller sådan noget velogmærke hvis hun sad for åben dør.
Hvis fristaden ryger så bliver det en tom beton strand vej udenlands leget skatte bonus stille vejbumpe porte indhægnet snop kvarter , ja undskyld mig, ikke fordi jeg har ondt af mig selv som sådan men jeg kommer sgu da ikke til at bo der ,
Hvem syntes måske det var ok at gå ind i iraq ? hvad koster det ik, jamen jamen ,
tag der ud, med en pils og gå en tur på volden enn sommer dag, og fortæl mig et andet sted midt i Kbh du kan finde fred med alt trafik støjen, og husk at når de har bombet lortet du får lov til at være der,, jeg tror ikke på det,,
Min verden går ikke under hvis de ryder lortet' syntes bare det en skam.
men sammenlign ikke jagtvejen og fristaden
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 770
Jeg får intet ud af at det er der...
Hvor mange milioner tjener den danske stat på det årligt? - Sikkert ikke nok til at opveje det, det har kostet at have politi raciaer for at fjerne hash fra gaderne derovre.
Ja jeg er jyde, ja jeg er måske primitiv, ja vi har anhænger træk på bilen, ja vi har trailer.. Og ja jeg køre til tyskland og køber mine øl.
Men derfor betaler jeg også min del af skatten, og jeg er da glad for at betale skat. Ikke mindst fordi jeg pt, har fået konstateret kræft, og det betyder en kemo terapi, som jeg ikke kan betale selv, så hurra for et velfærds samfund som virker. Hvor folk betaler, så hvis DU engang bliver alvorligt syg, er der nogen som sørger for at du får den rigtige behandling.
Ja det er da måske dansk kultur, men kulturen er ikke hævet over loven.
Dem jeg har ondt af i denne situration er politiet. Som der blev nævnt oven over: " De(uromagerne) kaster med brosten og flasker, men så snart en politimand hæver hans stav, så er det politivold". Kunne fandme ikke være mere enig, staklerne udføre bare et arbejde, og mon ikke ham den bevidst løse var en smule nemmere at anholde mens han kom til sig selv :P..
Ja der er idioter over alt, ikke at sige at det var christianitter der kastede sten osv. Det kan da lige så godt være unge ballade magere. Men ligesom ham der var i station 2, igår med hans Triumph 955i, som han kørte for stærkt på, og uden kort, så sked han også på politiet.
Idioterne er over det hele, politiet får ikke lov til at gøre et ordenligt stykke arbejde.
Og som jyde - eller bare menneske - har jeg svært ved at acceptere denne "flok" som ikke vil tilpasse sig, fordi de vil være anderledes, eller fordi de gerne vil have et kick.
Konklusion: Jaa.. Der er mange.. Men håber du kan se dem
Mvh
Michael
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
Det argument du bruger der findes der ikke dokumentation for.
Egentlig synes jeg ikke der er noget vildt galt med fristaden... Som den er tænkt... Men den er jo desværre blevet til meget mere negativt... Det er selvfølgelig synd for de derude der prøver at få det til at fungere, det har de så haft en halv menneskealder til uden resultat. Så derfor rydder vi stedet og finder på noget nyt...... Jeg vil i den anledning foreslå et storslået motorsportskompleks....
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Så vidt jeg ved er den såkaldte fristad, ikke mere fristad end at der forefindes et selvbestaltet udvalg der bestemmer hvem der må bo på fristaden og hvor der må bygges.
De fleste mennesker her i landet har nok en lov eller regel, som man mener man er sin god ret til at gradbøje. Men når et helt samfund, fristaden, mener at de selv kan sætte reglerne, vil jeg sgu gerne være smålig og småborgerlig. Enten ryddes lortet, eller også gælder spillergelerne også der.
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
Der er selvfølgelig masser af andre ting her i vores lille kongerige der trænger gevaldigt til at blive kigget efter i sømmene. Der findes mange "kræftknuder" på landkortet der burde ryddes... På Christania er det bare ekstra interessant pga den værdi grunden repræsentere...
jan 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
Just my 50 cents
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 195
Nyheder...