Restaurant og MC parkering i Randes Restaurant og MC parkering i Randes
Hej Alle, Specielt jer fra Randers.
Min kæreste er på nattevagt i Randers til næste mandag, og derfor tænkte jeg på at overraske hende ved at køre forbi Randes på fredag, og invitere hende ud og spise samt for at komme med en ny stak biblioteks bøger og rent tøj til hende.
Derfor byder sig nu 3 spørgsmål.
1) Nogle anbefalelsesværdige restauranter i Randers midtby? ( Og har fået at vide, at jeg aldrig mere må vælge noget med buffet for 100kr og dets ligende. )
2) Hvor skal jeg gøre af min MC i Randers, hvor finder jeg MC parkeringspladserne?
3) Har diskuteret med min læsemakker om hvorvidt det er hurtigst at tage motorvej eller landevej til Randers. Han stemte landevej, jeg landevej. Så skylder jeg en øller?
På forhånd tak
Søren
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.294
Ku ikke lade være
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 510
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 575
Der ligger en rigtig dejlig mexicansk restaurant i Adelgade som hedder Tortilla Flats. Den er rigtig hyggelig og de laver noget lækkert mexicansk mad. Sådan rigtig god og intim stemning, hvis man skal invitere sin kæreste ud
Der ligger faktisk en mc-parkeringsplads tæt på, i den gade der hedder Volden, eller tror jeg også du kan holde nede ved Netto og Føtex i Dytmærsken.
Og ja, det sidste ved jeg ikke, for jeg kører altid af landevejen
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 991
Marco Polo, Bones, som Camilla siger den er også fin..
Og vil da mene når man er på mc kan man næste smide sin mc overalt
Og ja hvis det bare er hurtigt herop er motorvejen da vejen frem, men landevejen er da også fin nok, der køre man bare tit for hurtigt i forhold til motorvejen..
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 575
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 991
jan 2007
Jeg ser om jeg kan få bord på enten tortilla flats eller Marco Polo.
Men iøvrigt Jesper, så synes jeg altså heller ikke at Bones er noget skidt sted, men også et sted der er blevet nedlagt veto mod Desværre. ( Pisse kæreste veto regler
Tak for alle svarerne igen.
MVH
Søren
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
Der er også parkering på det gamle polititorv, hvis det er! Du smider bare en besked, hvis du er i tvivl om noget!
jan 2007
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 435
Ved ikke noget om at spise i Randers har kun fået en pizza, og der var jeg stiv... Øl er til gengæld billigt i forhold til Århus.
Restaurant og MC parkering i Randes