Billig rejse, væk fra det danske vejr? Billig rejse, væk fra det danske vejr?
Hey.
En kammerat og mig har lige fundet ud af at vi egentlig ikke rigtigt gider være her i Danmark mere, så vi vil lige et lille smut ud i verden, til et sted hvor vejret er lidt bedre.. Destinationen er egentlig ikke så vigtig, men vi har snakket lidt om noget sydpå.. Eneste krav er bare at rejsen ikke er for dyr, da vi ikke har ret mange penge til det.. Så en billig rejse - men det burde da være muligt, når det næsten er ligemeget hvor vi skal hen.. Problemet er bare, at jeg simpelthen ikke kan finde nogle gode rejsesider, hvor man evt. kan finde afbudsrejser eller lign... Vi vil gerne rejse så hurtigt som muligt, og har engang hørt at det skulle være et plus, mht. de der "rejs indenfor 24 timer" afbudsrejser/restpladser - men kan ikke finde det nogen steder?
Er der mon nogen som kender nogle sider, eller kan komme med en konkret ide til en rejse vi kunne snuppe? Ideer til billige rejsemål er også velkomne
På forhånd tak.
mar 2005
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 27 Svar: 379
jun 2007
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 41
På denne måde scorede mig og en kammerat en sidste år. Vi sku så også stå ret i Billund lufthavn 18 timer efter telefonsamtalen..
Held og lykke
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
søg evt. fra cph til heraklion
Billig rejse, væk fra det danske vejr?