482 visninger
|
Oprettet:
torden vejr {{forumTopicSubject}}
HVordan var vejeret rundt om i landet i nat., ???
Hold da kæft det gav nogle brav i nat her.. gik i seng ved 24 tiden.. vågnede ved at sæt omkring kl 2.. og fløj midt ud på gulvet i mit soveværelse. Hold kæft jeg fik et chok.. Så kunne jeg ellers den næste time ligge og høre på at det tordnede.. og det lyste op i hele lejligheden hver gang der kom lyn.. og regnen hamrede ned på mine lorte velux ovenlys vinduer.. træls nat! men alligevel lidt hyggeligt
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 646
nov 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 147 Svar: 475
Kan dog huske i Irak for 3 år siden, hvor jeg vågnede en nat pga af "raketangreb". Jeg væltede direkte ned på gulvet og ventede på en pause i nedslagene så jeg kunne komme helskindet ned til shelteren. Da pausen kom strøg jeg ud af døren på FAB'en med vest/hjelm på og grejer over skulderen for at finde ud af at det pissede ned og det bare var tordenvejr. Det lød fuldstændig som når vi havde raketangreb på lejren. Kunne ikke lade være af grine af situationen - man reagerer så instinktivt i sådan en situation.
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 231
Et par minutter senere kommer der en bio-mand ind og siger, at det skyldes tordenvejr - det er altså bare beskeden man IKKE vil høre når mc'en holder ude på p-pladsen
torden vejr