Blondine... {{forumTopicSubject}}
Et fly skal til Melbourne, og en blondine fra Economy Class sætter sig op på 1. klasse. Stewardessen ser dette og spørger om at se blondinens billet. Hun forklarer blondinen, at hun ikke må sidde på 1.klasse og skal sætte sig ned på Economy Class igen. Til dette siger blondinen: Jeg er blond og jeg er dejlig, så jeg bliver på denne plads. Stewardessen går op til cockpittet og fortæller piloten og andenpiloten at der sidder en dum blondine på 1.klasse som ikke vil gå ned på anden klasse hvor hun har billet til.
Andenpiloten og stewardessen går sammen ned til blondinen, og prøver begge at forklare blondinen at hun ikke må sidde på 1.klasse. Men resultatet er det samme som før; Jeg er blond og jeg er dejlig, så jeg bliver på denne plads.
Godt tosset fortæller andenpiloten til piloten, at blondinen ikke vil flytte sig, hvortil piloten siger: En blodine? Den overtager jeg, jeg er gift med en blondine og kan deres sprog!! Piloten går ned til blondinen og hvisker noget til hende, hvorefter hun siger: Nå, undskyld det vidste jeg ikke. Jeg går straks ned på Economy Class igen.
Andenpiloten og stewardessen er imponerede og spørger pilot, hvad det var han hviskede til blondinen.
Piloten: Jeg sagde bare, at 1.klasse flyver ikke til Melbourne………..
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.287
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.919
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.344
Stewardessen bag i flyet hørte det også da han havde glemt at slippe knappen på mikrofonen.
Hun skyndte sig op ad midtergangen for at gøre kaptajnen opmærksom på fadæsen. Da hun var kommet halvvejs var der en mand på en gangplads der sagde til hende: "Psssst. Du glemte kaffen"
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 218
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 109 Svar: 839
Og Dobbelt LOL
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 53
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.549
Blondine...