{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Blondine... {{forumTopicSubject}}

Et fly skal til Melbourne, og en blondine fra Economy Class sætter sig op på 1. klasse. Stewardessen ser dette og spørger om at se blondinens billet. Hun forklarer blondinen, at hun ikke må sidde på 1.klasse og skal sætte sig ned på Economy Class igen. Til dette siger blondinen: Jeg er blond og jeg er dejlig, så jeg bliver på denne plads. Stewardessen går op til cockpittet og fortæller piloten og andenpiloten at der sidder en dum blondine på 1.klasse som ikke vil gå ned på anden klasse hvor hun har billet til.
Andenpiloten og stewardessen går sammen ned til blondinen, og prøver begge at forklare blondinen at hun ikke må sidde på 1.klasse. Men resultatet er det samme som før; Jeg er blond og jeg er dejlig, så jeg bliver på denne plads.
Godt tosset fortæller andenpiloten til piloten, at blondinen ikke vil flytte sig, hvortil piloten siger: En blodine? Den overtager jeg, jeg er gift med en blondine og kan deres sprog!! Piloten går ned til blondinen og hvisker noget til hende, hvorefter hun siger: Nå, undskyld det vidste jeg ikke. Jeg går straks ned på Economy Class igen.
Andenpiloten og stewardessen er imponerede og spørger pilot, hvad det var han hviskede til blondinen.

Piloten: Jeg sagde bare, at 1.klasse flyver ikke til Melbourne………..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blondine...
Kommentér på:
Blondine...

Annonce