Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Variant trailer
  • #1   23. feb 2019 Med mindre det er en nyere meget fin trailer kan det ikke svare sig. En ny trailer koster jo ikke mange læs tomme flasker smiley

• #3   23. feb 2019 @erik
    Inden en gammel trailer er synet har den tit kostet det halve af en ny, men har kun 20% levetid tilbage........

• #5   23. feb 2019 @Erik
    En sprit ny 500kg trailer kan erhverves for ca 5000,- en 750kg boogie (uden bremser) koster ca 8000,-. Og sådan en trailer holder ~15-20 år.

Inden en gl trailer er synet så har man ofret dæk,lejer,lygter, prøveplade.... Det skal være en trailer i en højere prisklasse end dem jeg nævner for at det kan gå smiley

• #6   23. feb 2019 aah et par dæk, lejer og lygter sku da ikk gerne rende op i 5000 dask.. ihvertfald ikke hvis man selv kan skifte det smiley men det får man selvfølgelig ikke en ny trailer for, så du har da ret i at det hele skal vejes op og at det oftere kan betale sig med en større og dyrere trailer.
    så er der jo også dem der godt kan lide at have lavet tingene selv også selvom besparelsen har været ganske lille og omvendt dem der hellere lægger en lille sjat ekstra og til gengæld står med en helt ny der gerne skulle holde længere uden alt arbejdet.... bøvs smiley

• #9   23. feb 2019 Denne her r ganske fin. Det er en nyere trailer.

• #11   23. feb 2019 Ka. Jeg ikke bare oplyse stel nr til skat og få papir. Det jo en dansk trailer. Hvorfor skal alt være så indviklet straks det handler om den danske stat??? smiley

• #12   23. feb 2019 Jwg har en ældre brenderup. Så ryger pladerne sku over på den nye smiley

• #13   23. feb 2019 Du skal vide hvem seneste registrerende ejer er. Gør du ikke det, er det praktisk talt umuligt.

• #15   23. feb 2019 Ok. Så bliver det plan B. smiley

• #16   23. feb 2019 Den køre jo alligevel på bilen forsikring. Så hbad er problemet??? smiley

• #17   23. feb 2019 Er selvfølgelig ikke så dum. Den må blive brugt til have affald. Naboen har også fået den af en som ikke havde papir på den.
    Så den bliver ikke nem..

• #18   23. feb 2019 Naboen skal skaffe registreringsattesten, hvis ellers den tidlige attest lød på hans navn.
    Du kan ikke få fat i den.
    Hvis eller lys og hjul er OK, så er det bare afsted til syn, hvor man kan omregistrere samtidig.

• #19   23. feb 2019 #8
    Uanset vægt er det bilens forsikring der dækker, 500kg grænsen er for vægtafgift, under 500kg er den gratis.

• #20   23. feb 2019 Ejer man traileren, så har man pligt til at få den omregistreret. I forbindelse med et uheld kan det for tidligere ejer give problemer.
    Har selv været ude i det med en solgt trailer, hvor jeg blev kontaktet af Politiet. Den nye ejer var kørt fra en p-skade og man havde kun nummeret på "min" trailer.

• #22   23. feb 2019 Blot til info,har jeg næsten lige sat nyt nav på min lille 500 kg's trailer,til den nette sum af 1200 incl moms. To nye dæk,til 900 kr incl moms afbalancering og montering. Nyt til kobling 250 kr incl moms. Har også lagt ny bund i for et par år siden. Så vi er næsten deroppe hvor det bedre kunne betale sig og købe en ny.

• #24   24. feb 2019 Klippet fra: https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oid=2234509

Bestil ny registreringsattest i motorekspeditionen
    Når du bestiller en ny registreringsattest i en af Motorstyrelsens motorekspeditioner, skal du dokumentere, at du er ejer eller bruger af køretøjet. Medbring fuldmagt, faktura, slutseddel eller fogedbog.

Registreringsattesten koster 100 kr. I motorekspeditionen kan du betale med kontanter, Dankort eller Visa/Dankort. Registreringsattesten bliver sendt til dig med posten. Leveringstiden er cirka 10 hverdage.

Har du kun mistet del I eller del II, skal du medbringe den del, du stadig har.

Kommentér på:
Variant trailer

Annonce