{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.818 visninger | Oprettet:

Vil du prøve biker miljøet ??? {{forumTopicSubject}}

Hey Drenge og Piger . Vi er en spansk MC klub med afdeling her i Danmark ,(IKKE ROCKERE) , vi søger nye medlemmer der kunne tænke sig at prøve om det er noget for jer at være i klub , vi har et fedt fællesskab ,køre mange ture ,rundt til træf hos andre klubber osv. Vi er både en MC afdeling og biker afdeling ,vi hedder calamity Jane MC og kan findes på facebook ,vi holder til på Sjælland men da vi med tiden vil have afdeling i Jylland ville det bestemt også være fedt om du kom derfra . Hvis du vil høre lidt mere så smid en PB evt med nummer så du kan høre nærmere ??ALLE ER VELKOMMEN ,håber der findes nogen herinde der kunne være interesseret i at høre mere og opleve MC miljøet på en anderledes måde ??god sommer til jer alle derude og pas nu på jer selv i trafikken.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil du prøve biker miljøet ???
Kommentér på:
Vil du prøve biker miljøet ???

Annonce