555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

fiskeri fiskeri

sidder lige og tænker på
om der er nogen herinde der kender til noget gode fiske steder i landet og om der er nogen der ved vor man kan købe billigt grej
når vejret ikke er til at køre så kan man jo lige så godt slappe af med sin fiskestang og en øl det er hygge jo
og så er kærsten osse ved at blive lidt bidt af det hehe

da jeg var dreng kunne man fiske frit i åer rundt om i landet kan man stadig det eller skal man ha tilladelse til det nu om dage eller tar man bare i fiskesøre nu det er ved at være nogen år siden jeg har fisket men var afsted igår og har fået blod på tanden til det igen hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udflytnings rengøring 1.600 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Klipning af hæk og fjernelse af affald 2.500 kr.
  • Montering af dør håndtag 3 stk 250 kr.
  • Rengøring af brusekabine på badeværelse 1.200 kr.
  • Badeværelsesdør skal skrues ordentligt fast på hængslerne 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fiskeri
  • #1   19. aug 2007 du skal have tilladelse og du kan købe billigt fiskergrej i bilka... en tilladelse koster 125 om året og de penge går bla til at sætte flere fisk ud. år du køber din tilladelse så tjek lige at du kun betaler en gang... jeg blev bonget for 3 og det samme gjorde en af mine venner. kender ikke rigtig nogle gode fiskesteder andet end grønland

• #3   19. aug 2007 meld dig ind i en fiskeforening, de har gerne nogle område som ''tilhøre dem'', eller rettere som de har fiskeretten på.
    Koster ikke det store, og de holder også nogle angementer i løbet af året, det er su hygge nok smiley

• #4   19. aug 2007 skal desvære selv på arbejde i ugen og skal flytte i weekenden så der går lige to uger før jeg kommer afsted igen men så skal det osse ud og nydes igen det er helt sikkert

det vil sige at som reglerne er blevet i dag så kan man ikke ta ud og fiske mere uden at man skal ha penge op af lommen længere?????

• #5   19. aug 2007 Ja du skal have fisketegn - men det går til en god sag så--
    Kysterne er stadig frie - men åer og søer kræver tit at man er medlem af en lystfiskerforening som har fiskeretten somregel.
    Der findes også en masse put and take søer rundt om i landet.

• #6   19. aug 2007 Ulrich, kysten er stadig fri ;D
    og ellers hvis man er heldig at kende nogle som skulle have en så, eller et stykke af en å...Kender selv nogen der har en god sø, koster ikke andet end en flaske vin i ny og næ ;D

• #7   19. aug 2007 Fisketegnet kan købes her: https://www.fisketegn.dk

Hygge

• #8   19. aug 2007 http://www.fisketegn.dk smiley

• #9   19. aug 2007 Nu kan jeg se at du bor i Østjylland, så Gudenåen vil være et godt besøg, på denne tid af året starter nemlig den store opgang af smålaks på 2-3 kg, størrer fanges også, og havørreder falder der også af indimellem. men du kan se mere her, hvor du kan følge hvad der er fanget den seneste tid.

(link fjernet)

Du vil kunne se nedenstående inde på hjemmesiden, med billeder af de forskellige fisk

19. august en havørred på 3,15 kg. fanget af Kjeld Vistoft, Randers.

19. august en havørred på 9,08 kg. fanget af Christian Bøgh, Århus.

17. august en laks på 4,26 kg. fanget af Michael Jensen, Aalborg.

16. august en havørred på 3,58 kg. fanget af Knud Møller, Århus.

13. august en havørred på 2,55 kg. fanget af Jonas Jørgensen, Langå.

13. august en stellhead på 2,24 kg. fanget af Ronni Christiansen, Frederikshavn.

9. august en havørred på 2,44 kg. fanget af Jesper Bay, Odder.

8. august en havørred på 2,28 kg. fanget af Børge Prisholm, Ørbæk.

8. august en havørred på 2,4 kg. fanget af Kim Jacobsen, Esbjerg.

7. august en havørred på 2,04 kg. fanget af Børge Prisholm, Ørbæk.

6. august en havørred på2,11 kg. fanget af Jesper Prisholm, Ørbæk.

• #10   20. aug 2007 Lyder som om at "put and Take" er lige noget for dig....

• #11   20. aug 2007 BILLIGT FISKEGREJ.

Køb det i Biltema - det fås ikke billigere - og formentlig heller ikke ringere smiley

Jakob

• #12   21. aug 2007 Tjek Hunters House, rimeligt fiskegrej til rimelige penge

• #13   31. aug 2007 put end take er da meget sjovt en gang imellem men jeg er nu mere til at bruge hele dagen langs åen bare gå og hygge sig i sin een lille verden og nyde naturen

Kommentér på:
fiskeri

Annonce