{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Professionel custom udstødning {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender et firma i Danmark som laver custom udstødninger, og som har forstand på power-band osv. så den ikke mister HK? Har ledt lidt tid, men synes ikke at jeg kan finde nogen. (udstødningen skal laves i rustfri stål).

Det skal være et professionelt firma, ikke en privatperson, da jeg har mine grunde.

[Spar mig for alle de dårlige kommentarer]


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Professionel custom udstødning
  • #1   12. jul 2019 Tror sku næsten det er billigere at læse op på det hele selv og købe en svejser end det er at få en udstødning lavet helt custom til dig. smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #2   12. jul 2019 Der er måske 15 mennesker som har behov for den slags på årligt basis, som IKKE kan få det behov tilfredsstillet af hyldevarer af allerede anerkendte produkter. Det kan man ikke bygge et firma på, så det tror jeg du kommer til at lede længe efter i lille Danmark. smiley

    Selve teorien omkring 4 takt udstødninger, er ikke så kompliceret - så hvis du er lidt klogere end gennemsnittet, så læser du op på det, og definerer hvad du skal bruge af længe før og efter collector, og rørdiameter på det hele. Så er der læssevis af mennesker som kan lave det for dig - undertegnede inklusive.

    I og med du ikke fortæller os hvad "mine grunde" er, kan INGEN på dette forum gætte sig frem til hvad "dårlige kommentarer" er, så jeg går ud fra at intet af det jeg skriver, tages ilde op af dig.
    Det er ikke til diskussion - det er blot en konstatering fra min side.

    Du gider jo ikke engang fortælle hvilken MC det drejer sig om. smiley

    Det svarer lidt til at oprette en annonce på en MC, uden at angive mærke/model/kørte kilometer/udstyr/pris og så skrive "ingen svinebud"... smiley


  • #3   13. jul 2019 De ved garanteret hvad de taler om..!!
    Eller
    Du kan købe de stumper du mener du skal bruge og selv svejse sammen..??

    http://www.aem.dinex.dk/da/engineering

    smiley


Kommentér på:
Professionel custom udstødning

Annonce