{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Skærmbeskyttelse til buet telefon {{forumTopicSubject}}

Meget off topic smiley

Jeg har en Iphone X, men er meget fristet af OnePlus 7 Pro, da den skulle have samme hastighed og flydende fornemmelse som iphone

MEN den har en buet skærm - kan man få ordentlig skærmbeskyttelse, til buede skærme som fungere. Har googlet det en del og, også set adskillige youtube film, og min umiddelbare konklusion, er at det kan man IKKE

Har altid kun have flade skærme af samme årsag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skærmbeskyttelse til buet telefon
  • #1   15. jul 2019 Man kan godt få panserglas til buet telefoner.

    Men hvis du er lige så fumlefingeret som mig så opstår følgende problemer, når man holder telefonen trykker man allerede på skærmen, Dvs. man ikke kan åbne den app man gerne vil, eller man får åbnet noget man ikke ønsker, og til tider kniber det med at få trykket på noget der er helt ude i kanten. MEN måske det bare er mine fumlefinger det kniber med smiley


  • #2   15. jul 2019 De virker ret så dårligt og tit anbefaler fabrikanterne af telefonerne, at man netop ikke sætter skærmbeskyttelse på pga det ikke virker.

  • #3   16. jul 2019 Vi har to buede telefoner i huset.. med panzer glas.. smiley

    Det virker super fint.. smiley efter begge panzer glassene er revnet..!!! smiley er det lissom faldet på plads.. og der er ikke sket yderligere.. smiley

    SÅ - vi har to nyere telefoner der koster kassen, virker fint - men ligner lort..!


  • #4   16. jul 2019 Hmm smiley

    Tak for svar. Har lige købt en oneplus 7 pro idag, har tænkt mig at prøve med noget film istedet så. Nærmest ALLE topmodeller har jo buet skærm idag, pånær iphone


  • #5   17. jul 2019 Jeg har bestilt et par stykker af dem her. Der følger et cover med telefonen i kassen og med det på oplever jeg nu ikke problemer med de buede kanter. Ellers en lækker mobil, men er sgu lidt skuffet over batteritiden.

    profilbillede
  • #6   20. jul 2019 der skrive at fabrikanterne IKKE anbefaler panzerglass smiley .

    Men en gammel skizofren- paranoid- fumlefingeret tosse anbefaler det især efter i Dag.

    Der skete ik noget med telefonen smiley


    profilbillede
  • #7   20. jul 2019 Ib sidder panzerglasset så også ordentligt ??

  • #8   20. jul 2019 Det syntes jeg det gør, Og da jeg pilled det af, forsigtigt da jeg ville rede stumperne og troede skærmen var beskadiget, var det som om det klæbede lidt.
    man bruger ikke klæbemiddel når det monteres så jeg er lidt undren.


Kommentér på:
Skærmbeskyttelse til buet telefon

Annonce