{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

3 Abonnementer {{forumTopicSubject}}

ADVARSEL MOD AT TEGNE ET Abonnement hos 3.

jeg har haft så mange problemer med 3 at det halve kunne være nok..

jeg køber mobilen samt Abonnement nede i esbjerg. Abonnementet koster 299,- eller det er et minimumsforbrug, der de første 6 mdr, derefter er der ikke noget minimumsforbrug.
får at vide at på 3´s net kan man alt muligt fedt.

ok tænker jeg og siger:: jeg vil gerne kunne downloade spil og musik, samt læse sportsnyheder.
- får så at hvide at jeg skal købe 3´s guld pakke, så kan jeg frit hente alt den musik jeg vil gratis, samt jeg kunne se sputnik gratis. alt dette for kun 70kr i mdr.
får også at vide at hvis jeg flytter mit gamle nr med over koster Abonnementet ikke noget i oprettelse.

på første regning jeg får fra 3, får jeg noget af en overraskelse.
de havde taget normal pris for alle spil, alle sange, alle ringetoner osv, ja selv sputnik.
Ja selv oprettelses gebyr var sku også trukket selvom jeg havde flyttet mit gamle nr over.
for lige at fuldende regningen var der noget der hed netcornektion (el. noget i den stil.) som de havde taget en del penge for også.....

jeg fattede knoglen og ringede til 3 for der måtte jo være sket en fejl. MEN NEJ

( jeg fik en regning på ca 800 kr og mente selv at den skulle ha været på ca 400-450kr, da jeg skulle betale pakker forud. Rimelig stor regning at få hvis man er vand til en på ca 300 i kvartalet. )

jeg får at vide at guld pakken gør at men kan høre musik, men ikke downloade. mmm. jeg bor ude på landet hvor 3´s net ikke er så kom aldrig til at kunne bruge 3´s netradio.
og han fortsatte, alt på 3´s net hvor der står pris på, der skal du betale.
jeg spurgte så hvad fanden jeg skulle bruge guld pakken til????
jammen jeg kunne da mange ting med guld pakken, jeg kunne se biograf klip, læse nyhederne, osv. alt det jeg ikke kunde bruge til en skid.

mmm. så var der det der netcornektion. jeg spurte ham hvad det var, og fik svaret, jammen det er netcornektion. (ja tak det havde jeg ikke fattet vel.) jeg spurgte hvad de penge var blevet brugt på, jemmen det var netcornektion, jeg blev ved med at spørge hvad det var og hvad pengene var blevet brugt til men han vidste ikke hvad det var og sender mig til sidst over til en i regnskabet, som heller ikke vidste hvad det var, SÅ JUBIII 3 FÅR PENGE FOR NOGET HVERKEN DE ELLER DERES KUNDER VED HVAD ER
FLOT

Utrolig nok fik jeg oprettelsesgebyret tilbage.
siger så til hinde jeg snakker med til sidst at så vil jeg ikke have guld pakken mere, UHA jammen det var ikke noget hun kunne klare der skulle jeg så snakke med en anden. kan du så stille mig om. NEJ. så en gang til høre på 3 lort i flere minutter inden man er igennem. SUPER U FEDT

da de 6 mdr er gået vil jeg ud af 3 så køber ny mobil og Abonnement ved et andet selskab.
Får at hvide ved det nye selskab at der max vil gå 6 uger inden mit nr er blevet flyttet over på den nye mobil.
Der går ca 2 mdr og mit nr er ikke blevet flyttet over endnu, så ringer til det nye selskab og spørger hvad der sker. De går ind og kikker på det og kan så fortælle mig at 3 har afvist at flytte mit nr over. FEDT, de prøver igen og HURRA efter 3mdr, fik jeg at hvide at 3 havde givet sig og mit nr ville blive flyttet en 20 dage senere.

Den sidste regning fra 3
Modtager så den sidste regning fra 3 for et par dage siden, jeg havde betalt 48,79kr for meget så dem skulle jeg have tilbage minus det jeg havde brugt 3,48kr, men så kommer jeg ned til sidst i regningen og ser ”ikke anvendt MINIMUMSFORBRUG” 71,07kr som samleg giver at jeg lige pludselig har en regning på 25,76kr.

Jeg fatter igen knoglen og ringer til 3´s regning service og skal høre på alt det lort 3 lukker ud inden du kommet igennem.
Jeg siger at de har taget 71 kr for meget på min sidste regning. Hun kikker på det og siger nej det er dit minimumsforbrug det skal du betale hver mdr, selv om du ikke er der hele måneden. Øhhh jeg har ikke noget minimums forbrug siger jeg til hende, men jov det har alle hos 3.
Jeg bliver sur og fortæller hinde at det ikke er første gang jeg har problemer med dem, for at vide at det kan ikke passe. Jeg bliver mere sur og siger i lover et og gør noget andet hele tiden. Hun siger at de aldrig lyver over for kunderne, jeg bliver stiktosset siger til hinde at det er sidste gang jeg har haft en Abonnement ved 3 og dermed også sidste gang jeg har betalt en regning ved 3. hvortil hun svare: jammen det skal du da være velkommen til, hvor efter jeg knalder røret på.

Andre der også har haft problemer med 3, jeg stopper med at skrive nu for er snart oppe på 2 A4 sider jeg kunne sikkert fylde en 7-10 sider med alt det lort jeg har været udsat for imens jeg var ved 3

Bettina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 Abonnementer
  • #1   25. sep 2007 din "minimumsforbrug" 71kr på din sidste regning

    er det ikke bare gebyret for din guld-pakke???


  • #2   25. sep 2007 Har selv 3

    Og har ikke haft noget vrøvl med dem......

    Har enda GRATIS MSN-Messenger smiley


  • #3   25. sep 2007 Træls oplevelse..

    Men det er logisk nok naturligt at download af spil osv. IKKE indgår i den pris.. Der står også betingelserne på deres side. 3 Dækker f.eks. heller ikke ude hos os, derfor holder jeg mig til TDC eller andet med dækning.. Når de går på TDC's net koster download jo penge.
    Det med nummerflytning.. Det er ligeså vel butikkens egen skyld som 3's skyld. Butikken kan følge op på NP'en men gør det åbenbart ikke. 3 Afviser at fritstille dit nummer hvis du er i binding eller skylder penge.. Ellers har de ingen grund til det og gør det ikke. Så er det fordi butikken har lavet fejl i den nye oprettelse og nummerportering.
    Minimumsforbruget falder som regel til 49 kr efter 6 måneder med mindre der er lavet fejl i oprettelsen fra start, der vil det kun falde til 99 kr. Det er også muligt at få det ned på 0 kr ved blot at ringe til dem.

    Men der sker fejl ved såvel 3 som alle andre selskaber.. men brokker du dig skal du nok også få kompensation. Om ikke andet ved dit nye selskab for den tid det har taget at portere nummeret.


  • #4   25. sep 2007 Tinnie (Kvong) S

    he he


    ikke egang løgn........gu fanden er det logisk at når der står en pris på noget så koster det...


    og ja...kun 3 eget net der er gratis.....(med guldpakken)


  • #5   25. sep 2007 Yankie: Arbejder i telefonbutik selv med flere forskellige selskaber.. Jeg ved bare hvordan det hele foregår ;o)

  • #6   25. sep 2007 jeg har også 3 det virker fint for mig... har haft 3 abb. i 2-3 år nu tror jeg.

    så der nok forskellige oplevelser


Kommentér på:
3 Abonnementer

Annonce