838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Åbning af telefon Åbning af telefon

Halløj i stuen...

Jeg har en gammel Nokia mobiltelefon liggende, men den er låst på alle mulige måder. Sådan Puk, mener jeg det hedder... Der er ikke noget SIM-kort i, men jeg har et der skal i, når den er åben.

Hvis man da kan åbne sådan en lås? Jeg har set nogle sider på internettet, men jeg er ikke sikker på om den kan tage puk-koden?

Skal jeg bare simide den til genbrug, eller kan jeg stadig få glæde af den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åbning af telefon
  • #1   29. okt 2007 Puk koden skulle gerne stå på det papir som fulgte med telefonen da den blev købt. Hvis den er sim låst kan du finde koden på nettet...

• #2   29. okt 2007 Problemet er at det var en telefon jeg fandt imellem to sæder i en turistbus for et par år siden... Jeg gik og tænkte over hvad man skulle gøre med den, men glemte den i en skuffe. Idag, et par år senere er min gamle telefon udslit, så kom jeg til at tænke på den.

Tak, for hjælpen. Jeg tror som Rexman peger på at jeg skal forbi en telefon-forretning. Har et CBB sim-kort der skal i den, når tid kommer.

• #3   29. okt 2007 Rexman, hvor meget kan sådan noget koste? For man kan jo med jævne mellemrum få åbne telefoner i supermarkederne til en 3-500 kroner....

Kommentér på:
Åbning af telefon

Annonce