1.396 visninger
|
Oprettet:
Viaplay? Først til mølle! {{forumTopicSubject}}
Hello I friske landsbyknejte..!
Da vi har skiftet yousee pakken ud med andre leverandører så vi kan se det vi vil i det nye år..
Har vi 2 viaplay værdi koder ingen af os kan bruge
Hvis du vil have Viaplay gratis i 3 mdr. er du velkommen..
Jeg ved ikke om man også kan få det på andre måder i 3 mdr.?
Først til mølle..
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 65 MC-er: 4 Emner: 9 Svar: 208
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 19 Emner: 7 Svar: 166
jul 2004
Følger: 126 Følgere: 140 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.535
For jeg er også færdig med Yousee
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 103 Svar: 1.994
vi prøver nu et år med Viasat, selvom det er en lidt oldnordisk løsning m parabol i kombi med vores US apple tv konto vi etablerede for nogle år siden da vi var i US, den koster kun 9$/md.
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 289
apr 2017
Følger: 23 Følgere: 82 MC-er: 1 Annoncer: 1 Emner: 38 Svar: 403
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
jul 2004
Følger: 126 Følgere: 140 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.535
Viaplay? Først til mølle!