{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Ungdomshuset - som forventet... ;-( {{forumTopicSubject}}

Ja sådan må det jo komme til at gå, når man er dum nok til at giver efter for terror, vold og trusler og oven i købet gør det på en måde, som burde kunne give en hver terrorist våde drømme.

http://politiken.dk/indland/article443733.ece

Stort tillykke til Ritt og Kbh''s kommune, som tilsyneladende er så forhippede på at der skal være plads til alle uanset hvem og hvordan de opfører sig, med det resultat, at der kun bliver plads til ganske få ;-(
- den udvikling havde vi andre slet ikke set komme...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ungdomshuset - som forventet... ;-(
  • #1   7. dec 2007 Tror ikke du skal se disse to ting i sammenhæng.

Der var blevet BZ-dags demonstrationer hvad enten man havde ryddet nr. 69 eller ej.

• #2   7. dec 2007 .. Jesus god damn Christ!!!!

Hvad kan hele DK så lære af dét?

VOLD BETALER SIG!!!

fedt

• #3   7. dec 2007 ja, der har køwenhawnerne ikke været alt for friske...
    Kan man ikke gi dem det fort ude i vandet smiley

• #4   7. dec 2007 Og et par robåde smiley

• #5   7. dec 2007 Morten J - Er du klar over hvor dyre robåde er for tiden???

De kan få en kugle i panden ka` de!

• #6   7. dec 2007 haha så kan de vel få noget reb og gammelt træ og plast dunke smiley

• #7   7. dec 2007 Knud:
    Der tror jeg du tager fejl:
    http://politiken.dk/indland/article443815.ece

Et par citater:

»Det er et initiativ, der selvfølgelig er støttet af mandagsmødet (Ungdomshusets besluttende organ, red.)«, siger en anonym pressetalsmand fra Ungdomshuset, der kalder sig 'Viktoria'.

og:
    "Har det givet jer blod på tanden at få lovning på et hus i København? Giver det jer mod på at gå efter at få flere huse i resten af landet?"

»Håber forsvinder aldrig helt, når man er aktivist. Men folk har helt klart fået håb om, at der sidder nogen på de forskellige rådhuse, som er begyndt at fatte, at det er en god ide med et ungdomshus i deres by«,

• #8   7. dec 2007 Ja, hvis de selv kan skaffe det..

• #9   7. dec 2007 Den var aldrig gået herover i Sønderjylland, der havde de sgu fået en røvfuld og smidt i seng!

Møgunger!

• #10   7. dec 2007 Jeg har skam læst artiklen:-)

spørger man rigtigt, så får man jo også de svar man vil have, og det passer meget fint med Politikens dagsorden:-)

Der har været international BZ-dag mange gange, og det kommer der til at være fremover også:-)

Det var en bevægelse, det skød op i hele Europa i slutningen af 60-erne med ungdomsoprøret, og det er et af elementerne herfra, der rent faktisk har overlevet;-)

• #11   7. dec 2007 Skød dem, ?

• #12   7. dec 2007 Jeg vil også sige at de møgunger skulle hvae et par flade af et boldtræ og så bare smides hjem. De fatter jo alligevel ikke en skid. Men hærværk, det kan de !

• #13   7. dec 2007 Knud: Så det er altså ren tilfældighed at det blusser op igen lige nu her efter at de har fået lovning på et nyt ungdomshus...?

• #14   7. dec 2007 Ja, Københavnerne ligger som de har redt.

• #15   7. dec 2007 Christian:

Det har jeg ingen ide om - det er et internationalt arrangement, og selv autonome har en form for arrangementskommite bag sig.

Sådan en kan have mange motiver for valg af tidspunkt. Det kan være gammel planlægning eller det kan være opportunt, som så mange andre politiske handlinger og udmeldinger....

• #16   7. dec 2007 det er jo helt absurt at den slags kan lade sig gøre... vandkanoner skal der til

• #17   7. dec 2007 Hey er der ik' nogle der er med på noget modorganitation? så kunne vi også tage sorte huer på og smide brosten mod de autonome--- også når de vil holde en mere afslappet demonstration, så skal vi flyve til kamp og tæve dem :-).. prikken over i'et ville så være at tage deres bz-huse når de ligger og sover.. Muhahaha

• #18   7. dec 2007 T: og en masse gummikugler.... ja også en masse død ved kølle!

• #19   7. dec 2007 Dejligt at se at frising og mangfoldighed ikke kun er et københavner-fænomen.

• #20   7. dec 2007 hehe det men jo bare ender med at normale menesker rotter sig sammen og giver dem alle et lag tæsk

• #21   7. dec 2007 Det er simpelthen ufatteligt at en flok idioter skal have deres vilje ved at brokke sig og hvad de laver af lort..
    De skal sgu ikke have deres vilje!! Med mindre regeringen kunne finde en ledig ø langt væk og sejle dem til.. de skulle fandme alle sammen have en gang tæsk!
    Og ja, nu har jeg snart weekend , og ikke mere bork om et par timer... :o)

• #22   7. dec 2007 tinnie. hmmm ville det være flabet og sprænge broen

• #23   7. dec 2007 Fed kommentar fra Flemming Stenn Munch: "Hvis de byder op til dans, så dukker vi op" smiley

• #24   7. dec 2007 Kan virkelig ikke se hvad i har så ondt i røven over...der er tale om forladte bygninger, som står til forfald, hvis eneste funktionen er ren spekulationen for ejerne...som stadig vil være ejerers, selvom huset blir besat, malet og shinet op i bedste bz-stil...det er da liberal profit-maksimering der vil noget...

Synes I glemmer hvor meget værdi steder som christiania og det tidligere ungdomshus har for københavn og DK som helhed..det skaber alternative muligheder, som ikke er tilgængelige for det normaliserede Danmark...og tiltrækker turister i læssevis...

Ej at forglemmer hvilken omdømme det giver rundt om i verden at have højt til loftet og plads til disse fristeder...udenlukkende positivt, og tiltrækker krative mennesker, som kbh og dk kan nyde godt af...

bare mine 5cents til debatten herinden, fra en som faktisk har været både på christiania, det gamle ungdomshus samt glæder sig til det nye ungdomshus kommer...

• #25   7. dec 2007 Teddy.. jamen så lad gå da.. vi finder en mindre ø til dem... ;o)

Andras, mht. omdømme i verden, meget dårlig omdømme efter alt det med de unge urespektløse mennesker der ovre! De mennesker der laver al den ravage skulle squ have nogle tæsk, og noget vi her ovre i det jydske kalder opdragelse....

• #26   7. dec 2007 der er jo ikke nogen form for kontrol af dem!!

• #27   7. dec 2007 Tinnie (Varde) S:

For første gang er jeg 100% enig med dig, i et politisk emne smiley

Når nogen opfører sig på den måde, fortjener de ikke at få det mindste. De burde selv skrabe pengene sammen, hvis de skulle have et hus. Efter min mening.
    Kan simpelt hen ikke forstå, at man har giver efter, for deres vold og ødelæggelser. Det er for svagt.

• #28   7. dec 2007 Andreas + Michael:

OK, men så står i vel også og smiler over hvor højt vi har til loftet i dk, når jeres egen bil/MC/whatever bliver smidt ud på vejen og stukket i brand/smadret til ukendelighed i "mangfoldighedens" navn?

Herefter kan i så gå ind og forklare jeres (sikkert temmeligt skræmte) børn nødvendigheden af at smadre en hel bydel og sprede utryghed i mangfoldighedens navn.

Jeg mener ikke at de skal smadres, skydes eller sendes ud på en øde ø, men at hjælpe dem med et nyt undomshus efter alt hvad de har gjort, synes jeg er fuldstændig tåbeligt og misforstået hensyntagen over for en gruppe, som netop kendetegnes ved at de ikke vel være en del af resten af samfundet, men alligevel føler de har krav på at få i hoved og r...

• #29   7. dec 2007 For at bevare, udbygge og udfordre vores frisind har vi brug for flere motorcykler. Derfor erklærer jeg den 28. dec. for gratis motorcykel-dag. Vi skal stå sammen om at bz- mc-forhandlere og smadre ind til de giver os gratis motorcykler!

• #30   8. dec 2007 hey fellow bikers...godt at se debatten er kørt videre...(havde heller ikke forventet andet)

er lige kommet hjem for julefrokost, og skal nok komme det et pro-ungdomshus indlæg i morgen......

• #31   8. dec 2007 #k4
    Var det ikke også det de prøvede på da de ville købe huset tilbage af faderhuset ?
    Kan ikke huske hvad buddet var oppe på men over 8 millioner sidst jeg hørte det, syntes egentlig det er okay de har et hus som staten har betalt for i sin tid, syntes også det er okay de laver demonstrationer og sådan, men min respekt røg da de smadrede det halve af københavn skal siges jeg har aldrig har sat mine fødder der inde og kunne heller ikke finde på det, men har masser af venner som har brugt det og sådan, men kun har været med i den fredelige del af demonstrationerne og sådan.
    Syntes bare de har ødelagt for meget for dem selv snart.

• #32   8. dec 2007 Casper, giver dig fuldstændig ret!

Der står et hus tomt i esbjerg.. skulle vi ikke alle smutte der ind og bare kaste med sten og hvad der ellers er.. bare fordi vi vil have det, der er jo ikke nogen der bor der alligevel..

Man skal da for pokker ikke have sin vilje bare ved at bruge vold!

• #33   8. dec 2007 hehe casper.. bor selv et stykke udenfor, men gider ikke al den spetakel i kvong, så er jo nødt til at gøre det lidt væk fra os selv ;o)

Kommentér på:
Ungdomshuset - som forventet... ;-(

Annonce