{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

lige kørt galt :S {{forumTopicSubject}}

hejsa folkens

lige kørt galt med min ven her i aften kl 7

var ved at overhale en flok da en knold trak ud, og vi måtte undvige, dette resulterede i en tur i grøften og en totalskadet Nissan Maxima.. heldigvis ingen personskade, men det kunne der sku li så godt ha været!
bar li en reminder om at kig i spejlet inden i trækker ud, blink med højlys når i overhaler og overhal ikke for stærkt.,. hvis det havde været på motorcykel tør jeg slet ikke tænke hvordan vi ku ha endt...

var ikke mig der førte bilen, men min gode ven, og han unveg flot og styrede bilen et godt stykke henad vejen, men uheldigvis røg det ene forhjul i rabatten og så tog fanden ved bilen! skal li love for vi røg rundt da


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lige kørt galt :S
  • #1   21. dec 2007 For satan da :s... Godt der ikke skete mere smiley

    Pas på gutter og gutinder..


  • #2   21. dec 2007 Overhale en flok?


  • #3   21. dec 2007 en flok biler, 3-4 biler og en lastbil...

  • #4   21. dec 2007 Godt I overholdt hastighedsgrænsen..

  • #5   21. dec 2007 de kørte 70 dem vi sku overhale, og dem havde vi kørt bagved et stykke tid, og ingen så ud at ville overhale, så det gjorde vi altså, i 4 gear med maxima'en og så strøg vi ellers pænt forbi me den 100 stykker vel, så kørte mere end 80, men ikke noget voldsomt..

    men i teorien skal man jo lade ham der køre forrest overhale, men nogle gange er folk altså nogle snøvlehoveder, det var en stor lige vej og det var fri bane til at overhale...


  • #6   21. dec 2007 Ja, jeg er heller ikke nogen engel my self.. Så jeg kaster skam ikke med sten ;)..

  • #7   21. dec 2007 Har prøvet det samme på mc....
    En langsom gravko kørte med en hale på 3-5 biler efter. Vejen var bred nok til en mc nemt kunne køre i midt på vejen og forbi flokken (uden at køre for stærkt)... Og den sidste bil før gravkoen trækker self ud lige foran mig!!! Fuck hvor var jeg tæt på at styrte, heldigvis kunne jeg bremse og trække yderligere ud.. men fuck hvor blev jeg tosset...så kørte jeg de næste par kilometer bag bilen og dyttede... det hjalp lidt på rasseriet....


  • #8   21. dec 2007 hehe, ja ka godt forstå du blev gal da... har prøvet det selv en gang før, hvor jeg kørte selv i bil, der reddede abs mig så og det faktum at hornet røg i bund da han trak ud, så hun rød heldigvis hurtig ind igen.. men denne gang med vennen her, der fattede han ikk noget ham foran, han blev liggende der ude...
    det fanme nitte sådan noget, han sku ha været til julefrokost og jeg sku hjem og have aftensmad, ikke fået noget siden kl 12 så var sulten, men måtte pænt vente til kl 21.30 med at få noget at spise..
    men damn, man takker altså li vor herre når man kommer godt igennem den slags...


  • #9   21. dec 2007 Slem oplevelse.

    Men se det på den lyse side, ham der kørte ud foran jer kommer til at betale for skaderne, hvis jeg har forstået reglerne rigtigt. Det er jo et vognbaneskift han foretager.
    Han stoppede vel????



  • #10   22. dec 2007 det er kun på motorvej at det er påbudt at blinke ved vognbaneskift... ved overhaling på alm.vej skal man faktisk kun blinke med fjernlys men behøver ikke blinklys for vognbaneskift/overhaling...

    Morten J.. du skriver : og overhal ikke for stærkt.,. \
    og : de kørte 70 dem vi sku overhale, og dem havde vi kørt bagved et stykke tid, og ingen så ud at ville overhale, så det gjorde vi altså, i 4 gear med maxima'en og så strøg vi ellers pænt forbi me den 100 stykker vel, så kørte mere end 80, men ikke noget voldsomt../

    undskyld mit franske.. men så kan i (læs , ham der kørte) sgu lære det... det er jo helt selvforskyldt det der.... bare min mening...


  • #11   22. dec 2007 men selvfølgelig skal fjolset ikke bare trække ud... enig der ...

  • #12   22. dec 2007 er ikke ude på at støde nogen.. men hvis jeg sku lave en whine tråd over dem der trækker ind/ud foran mig i løbet af dagen ville der være ca 10 tråde om det hver dag....

Kommentér på:
lige kørt galt :S

Annonce