{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Nytårsmenuen? {{forumTopicSubject}}

Ja, tiden er jo ved at rinde ud for 2007, og det skal selvfølgelig fejres med et brag. Både at et år er gået (og man har fået flere grå hår og rynker), men også for at byde det nye år velkommen (2008 bliver en fantastisk mc-sæson!). Hvad skal I have at spise?

Hos mig skal vi have fondue med kød af kalkunbryst, tykstegsfilet og svin. Der er store, hvidløgsmarinerede tigerrejer, cocktailpølser og bacon. Råstegte kartofler, salat m. diverse grøntsager og dressing, champignon, babymajs, gulerodssnacks og flütes. Til dessert: vanilie-, marcipan-, chokolade- og jordbæris m. små kager til. Og så er selvfølgelig champagne/mousserende vin og kransekage, når vi passerer midnat. Derudover er der øl, sprut, sodavand, chips, peanuts og slik resten af natten, indtil vi dejser om og lader det hele komme op igen smiley

Godt nyt hår!

Nytårsklasen


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårsmenuen?
Kommentér på:
Nytårsmenuen?

Annonce