{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

hjælp min com siger error.. {{forumTopicSubject}}

hejsa..
jeg står i den krise at jeg har stået på venteliste i 1 år nu til at blive medlem i en svensk roadracing klub, og har lige fået en mail om at jeg nu kan blive medlem ved at bekræfte min ansøgning på deres hjemmeside..
men problemet er at når jeg gør dette, skriver den næste side der dukker op dette"Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable query.

/0202_memb_3a.asp, line 34"

nogen der har forstand på computere og kan sige mig hvad dette betyder??

håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe

på forhånd tak
pierre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp min com siger error..
  • #1   16. jan 2008 Det betyder at den side du prøver at besøge har en fejl i enten deres kode eller database.

Prøv igen senere eller kontakt dem.

• #2   16. jan 2008 Det lyder mest som om deres hjemmeside har et problem med den database bagved som den skal skrive / hente data fra.
    Prøv og kontakt dem over tlf hvis du kan Pierre.

• #3   16. jan 2008 Du skal bare kaste skærmen ud af viduet, så forsvinder error-vinduet..

• #4   16. jan 2008 Bruger du Internet Explorer eller Firefox?

Hvis du bruger Firefox, så prøv med Internet Explorer og vice versa.

Men ellers tror jeg, at jeg vil give Lasse ret

• #5   16. jan 2008 Esben.. hehe tror sku ikke det hjæper, men var lige ved det da den skrev error,, blev sku lige så glad, har jo ventet i et helt år men det varede kun i 2 min...grrr,..

til jer andre..
    tak for svarene, troede at det var min com der lavede numre med mig så, var lide ved at gøre som esben skriver,hehe..
    men tror jeg nøjes med at ringe til dem i morgen

• #6   16. jan 2008 jan k.. bruger msn explorer.. tror også at lasse v er inde på det rette spor.. det håber jeg da smiley

• #7   16. jan 2008 pierre K: Nu er det også et MidroBlød database system de lader til at bruge. Det giver jeg sku ikke fem flade ører for.

• #8   16. jan 2008 jeg bruger firefox og kan godt komme ind og se at du står på vente listen som den sidste

pm mig hvis jeg skal prøve at hjælpe dig herfra

• #9   16. jan 2008 hej peter..

jeg kan også godt selv komme ind og se de data, og jeg kan også komme ind på den side hvor jeg skal bekræfte og skrive mit idnummer og kode ord men når jeg trykker ok, dukker den meddelse op?
    men tak for hjælpen og skriver til dig imorgen hvis jeg ikk kan få det til at virke.. endnu en gang tak for hjælpen til jer alle

• #10   17. jan 2008 pierre . du behøver vist ikke være urolig .
    jeg fik denne mail af hans igår .

Vi håller på att byta server till hemsidan samt uppdatering av informationen.

På grund av detta kan det vara svårt att komma till hemsidan.

Arbetet förväntas pågå ett par veckor till.

Vi ber Er ha överseende med detta.

Undrar Ni något akut är Ni välkomna att ringa på xxxxxxxxx på kvällstid eller skicka mail till infoxxxxxxxxemse.nu så ska vi göra vårt bästa för att besvara Era frågor.

jeg har erstattet numre med "xèr" bare lige så der ikke er nogen der finder på at blive sjove .
    sig til hvis du vil ringe og høre om der er et problem i din sag .

mvh chris

Med vänlig hälsning

Hans Konstenius

Ordförande Sydskanes Emse

• #11   17. jan 2008 chris.
    super, så er det ihvertfald ikke min com den er gal med smiley
    skrev en mail til dem igår angående problemet og venter på svar fra dem, men hvis ikk jeg får svar idag ,regner jeg med at ringe til dem, så giver jeg lige lyd fra mig..
    tak for hjælpen..
    kan ikk vente med at blive medlem, det bliver satme godt smiley :-)
    så skal der køres en masse race i år.. weeeeeee

Kommentér på:
hjælp min com siger error..

Annonce