1.154 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 61 Svar

En opfordring til al der har fåe nok En opfordring til al der har fåe nok

En opfordring til alle der har fået nok

En ikke VOLDIG ( læs) IKKE VOLDIG opfordring til alle os, der hat fået nok og ikke vil finde sig i at hvis man er utilfreds, ja så smadre man bare HR og Fru Hansens bil og område, det kan sku da ikke være rigtig, at folk skal sidde inde i deres stuer og være bange for deres ting og deres ve og vel…….. jeg undre mig over at der ikke allerede er en stor mængde folk på gader og stræder i de områder hvor volden hærge, for at passe hinanden mod disse bøller, og for at tager billeder og på anden måde forhindre disse optøjer, det skal da stoppes …. Jeg kan ikke forstille mig at de personer der vælger en så stenalder metode til at give udtryk for at de er utilfredse på , vil forsætte deres hærgen, hvis en masse andre lokale folk stå og siger NEJ nu er det NOK……..

Også De forretnings drivende ligger søvnløse om natten fordi de ikke ved hvordan deres butikker ser ud næste dag de kommer til deres …..leve brød …..
Og hvem skal betale og rydde op efter alt denne meningsløse ballade det er sku da gode penge lige i skraldespanden . .
Ja jeg er træt af at det er sådan . .. . .
Der må være andre og mere rigtige kanaler at ytre sin mening af…. Om det så drejer sig om ungdomshus eller om nogle tegninger man ikke er enige i eller hvad det nu måtte være…. Det kan sku da ikke være rigtig at børn og forældre og andre borger er gidsler . med krop og værdier . …. Bare fordi der er nogle der syntes at det har de da ret til……….

Hvad siger I . . . . . . . . . . .

MVH

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En opfordring til al der har fåe nok
  • O !
    O ! Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 117
    #1   14. feb 2008 Tjah Jesper. Vores forældres generation valgte at "smitte" vores samfund med muslimer. nu er sygdommen så bare gået i udbrud. Det bliver nok meget værre endnu skal du se.

• #2   14. feb 2008 Syg nok kommentar der sideshow bob!!
    Det er der ikke meget saglig agumentation i, kom istedet med noget konkret ellers er du jo ikke en skid bedre end ballademagerne!

• #3   14. feb 2008 > LN2 VIOLN2 <
    jeg kan godt følge din tanke gang... Men tænk lige på hvordan det gik i i 30erne før anden verdenskrig.. Der stak vi også hovedet i busken for ikke at træde nogle over tærene...
    Mvh

• #4   14. feb 2008 Dem der ikke kan opføre sig ordentligt må da bare ha billetten ud af landet og det er uden retur! Tydeligvis er de ikke kommet for at bidrage med noget fornuftigt, desuden beklager de sig over ikke at kunne få arbejde. Derfor må løsningen være at de skal hjem til deres eget land og hjælpe med at bygge det op, så vidt jeg ved er der ikke krig i langt fra størstedelen af de lande ballademagerne kommer fra.

• #5   14. feb 2008 LN 2
    Du skriver bla

Folk er skide bange.. Og det forstår man godt.. !

Ja det er jo lige netop det jeg også tænker på..... Og når man er skide bange så har man brug for støtte og hjæpl... og det kunne bla vi hvære med til at give...... tænker jeg..

• #6   14. feb 2008 ja vi skulle have lyttet til glistrup dengang men folk sagde jo han var dum, men manden er sku ved at få lidt ret synes jeg

• #7   14. feb 2008 Da må da snart være nogle københavnere der er ved at være kede af at deres forretninger bliver smadret og deres biler bliver brændt af. Det er sgu uhyggeligt som det udvikler sig.

• #8   14. feb 2008 Hvem og hvad vil du give støtte og hjælp Jesper J
    Mvh

• #9   14. feb 2008 Fordi en sådan konfrontation ville føre til at man skulle forsvare sig,,og her i landet passer man jo bedst på sine ballademager og tyvknægte osv osv,så det ville sikkert ende med at dem der ville stoppe denne hærgen kom i spjældet,,se nu bare sagen med firmaet der filmer tyvknægten(der laver bræk for 5 gang på 2 mrd samme sted) for derefter at blive truet med 18 mrd fængsel,tyven,,jamen han får da bare lov at løbe

• #10   14. feb 2008 Napalm er vejen frem c",)

• #11   14. feb 2008 Forstår jeg de er utilfredse? Nej! Men jeg går slet ikke op i religion på samme måde.
    Synes jeg de burde smides ud eller bures inde? Ja!
    De har ingen ret til at gå amok på den måde. Smadrer uskyldige menneskers biler og ejendele.

Brugerne af ungdomshuset, var ikke bedre, og så alligevel. De havde da kontakt til politikerne.

Men hvis der ikke er konsekvenser for de indvandre drenge der render rundt på gaden og brænder Hr. og Fru Jensens bil af, så lærer de det aldrig. Nu kommer man muligvis til at lyde som racist, men at smide dem ud af landet, er det eneste de er bange for.

Det må have konsekvenser hvis de fanger dem!

• #12   14. feb 2008 Taske

Jo problemet er jo netop at de folk vi har til at passe på os alle sammen ikke må gøre en skid for at beskytte dem selv eller os andre,gør de det bliver der rejst sag mod dem.

• #13   14. feb 2008 ja det eneste der virker er sku at hvis en i familen laver lort i den så ryger de allesammen i familien ud af landet så kan det nok være de kan holde styr på deres børn/unge

• #14   14. feb 2008 Jeg var lige så fostrede dengang med ungdomshuset.. så for mig drejer det sig ikke om fave.... men om at folk der har noget at ytre sig om ikke ( LÆS IKKE ) skal ødelægge andens liv eller egendom.. det må sku da være rimeligt............

Og
    Triko... det trode jeg stod helt klart........
    Alle de som må sidde inde og frygte for deres liv sikkerhed og biller / egendom osv osv....

LN 2 ..

Kan godt forstå hvad du mener.... jeg tror bare at de bøller der denne gang er i oprør. selv tror at det er helt iorden det de gør, og at de kun har politiet imod sig ( som om det ikke skulle / burde være nok ) jeg tror at de først vågner op hvis de kan se at der stå en skare af " almindelige " mennesker der siger NU ER DET NOK... kan du følge mig...

• #16   14. feb 2008 Jacob...

Men desvære lave de få tilgengæld en masse balade der gå udover en masse uskyldige mennesker og deres ting.... det er sku ikke i orden......

• #19   14. feb 2008 HOV Jacob.... hvor blev dit indlæg af... det jeg lige svare på... lol lol

nu ser det jo mystisk ud at jeg skriver et svar til dig.. når du har fjernet det hæ hæ når men pyt lol lol

• #22   14. feb 2008 JACOB

du skriver....

Jeg forstår hva du mener Jesper, man skal bare passe på ikke at generalisere.

og så spørger jeg . .

det mener du da vel ikke at jeg gør her ... vel......eller......

Jeg taler ikke om nogen form for fave eller lugt... men om folk der ikke kan respekterer andre og deres ting.... er vi enige i det

• #23   14. feb 2008 Ja.. det er / var også kun de få (tosser) i afghanistan.. Taliban.. og i Irak de få der var i Bath partiet. eller de røde khmer i Burma.. Det er de få tosser som skaber skræk og terror...
    Mvh

• #25   14. feb 2008

Jacob.....

så er vi enig

: )

• #26   14. feb 2008 A&G

Tro du er en klog mand som mange kunne lære en masse af....

• #27   14. feb 2008 Avisen burde sagsøges af alle de firmaer som taber penge på deres platte kamp for at sælge aviser igen.

• #28   14. feb 2008 Ja det er sku trist at nogle få bøller skal ødelægge på den måde..

• #29   14. feb 2008 C4 .. man kan sq da ikke sagsøge aviserne for at fortælle histiorien som den er og bruge deres ytringsfrihed , selvom det er umådeligt dumt

• #30   14. feb 2008 Det er så pisse trist det der sker. jeg kommer hurtigt til at fordømme alle muslimer når sådan noget sker. Men så er det godt at der er nogle som - A&G - der lige minder os om at det er et fåtal af muslimer der er ballademagere. Og ballademagere er i alle kulturer. Men så vil jeg bare håbe at imamerne, som åbenbart har meget magt vil lade være med at piske en stemning op igen.

• #31   14. feb 2008 Tænke sig at der er nogle der kan få sig selv til at kaste sten imod politi og falck og brand folk.. osv osv... gid de selv en dag har brug for hjælp og der så stå en tosse og spærre for vejen eller kaster med brosten så de ingen hjælp kan få.... fuck skam jer.....

• #32   14. feb 2008 Nu stå der en ung på skærmen i tv nyhederne og sige at dette vil forsætte indtil de få den respekt de fortjener . .

Jeg kan oplyse at min respekt for dem ja den findes simpelthen ikke...........

og de er snart så langt ude at de ikke kan rette op det......

nogensinde .....

• #33   14. feb 2008 Lol AG jamen så ER du jo god nok smiley

• #34   14. feb 2008 tjaee giv panserne 10 år til så er de gammel snart ved at være ude de kan jo ikke følge med og lad den nye generation komme til..... bor tæt på nørrebro "ungdomshuset" og parken ,staden osv. og er da ude når der er gang i den og de unge panser slå da hårdt ned før de er helt inde i sagerne hæ hæ har da selv været lidt tæt på lidt panserkølle til en fodboldkamp bare for at være tilstede ja ikke sjovt men har da fatte budskabet til en andengang.... smiley ja man kan jo ikke snakke til folk der ikke høre efter.......

• #35   14. feb 2008 Jo Paw.....

Hvis det er det de prøver på at at opnå ,altså respekt med den opførsel så er de sku gået helt galt i byen..... enig med dig..

• #36   14. feb 2008 Og så er bonghovederne igang igen! De skulle have på munden! http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-10428643.html?forside

• #37   14. feb 2008 Hmmm fået nok !! Er så pisse røvhamrende træt af de små fucking narrøve, der render rundt, og spiller smart ude på nørrebro !! Hvad fanden er meningen ??
    Nu har vi så en psykopat forening ved navn "hitz but tahir", der render rundt på gaden, og deler løbesedler ud og opfordrer til ballade og optøjer !! Hvor helvede er vi henne efterhånden ??

• #38   14. feb 2008 Kill em all and let god sort em out....

• #39   14. feb 2008 Normalt er jeg ikke tilhænger af at give politiet mere magt, men her kunne vandkanoner gøre god gavn.Gerne med en god sjat pebermynte.

• #40   14. feb 2008 Jemes 100% enig, har også bare fået nok af de sataner.... Det er bare for sygt det de har gang i... Håber noget så inderligt at de kommer til at bøde for det....

• #41   14. feb 2008 Jeg tror faktisk Jesper har fat i noget.

5000-10000 mennesker ude og spadsere stille og fredeligt i de områder, hvor det foregår, kunne godt sende et meget klart signal,

det hele understøttet af stor pressedækning, en storm af læserbreve, løbesedler mm..

Men det største problem ved det hele er, at man skal glemme alt om race, politisk farve, religion og lignende.

Lige nu er det muslimske unge, men de har uden tvivl lært metoden af en stribe mennesker der ikke er muslimer, og så det ulyksalige faktum at de autonome fik tilsagn om at få deres vilje.

Når jeg skriver, at dette skal være meget sobert, så er det alvor!!!!

Det er en "brand" der skal slukkes og den har i disse dage religiøse overtoner - sådan en brand slukker man ikke med religiøs benzin!!!

• #43   14. feb 2008 politiet skulle fandme have nogle af de våben USA har, der har de sku pumpguns der skyder med ærteposer ikke noget man dør af men folk skal sku nok blive liggende efter at blive ramt. Ville være kanon mod ballade magere samt når der er fodboldkamp og tåberne ikke kan tåle resultatet. det tror jeg skulle hjælpe dem en del

• #44   14. feb 2008 samt har de plastikhåndgranater der har mange små gummikugler når de springer , bruger dem ved optøjer i fængsler og den slags, hvorfor kan de danske politimænd ikke få noget af den slags, fandme også et utaknemmeligt job at være betjent

• #45   14. feb 2008 De skal bare med den nærmeste flyver så hurtigt som muligt

• #46   15. feb 2008 Bare giv det 50 år mere med indvandring, skyklapper, politisk korrekthed og pladderhumanisme, så er slaget tabt.

Men uanset hvem der laver den slags optøjer, skal der sættes hårdt ind imod det. Det er helt grotesk og uacceptabelt at, uskyldige borgere og hele bydele tages som gidsler, i forskellige tåbers mærkesager.

Jeg står helt uforstående overfor at, politiet ikke vil have vandkanoner. De har da vist deres effiktivitet andre steder i verden. Og så skulle politiet have lov til at trække våbene og uskadeliggøre de elementer der står med kampesten og molotovcocktails i hænderne.

• #47   15. feb 2008 Simon:

Her tror jeg du ubevidst rammer sømmet lige på hovedet:

"Bare giv det 50 år mere med indvandring, skyklapper, politisk korrekthed og pladderhumanisme, så er slaget tabt. "

Nu er det ikke bare dig, men mange parter på begge sider, der ser tingene sådan.

Vi lever i en globaliseret verden! Man kan ikke slå en skid i Nicaragua uden der kan lugtes i New Delhi. Der handles, produceres udveksles info og udvikles ikke bare på tværs af grænser, men også verdensdele, religioner og politiske systemer. Sådan en verden lever ikke plads til at der skal være begraber som ""lsag" der skal vindes og tabes. Vi kommer alle (ikke bare danskere) til at tabe nationale særpræg - det er i fuld gang, og vi kan ikke standse det!

Spørgsmålet er i langt højere grad, hvordan man kommer til at leve med det smiley

• #48   15. feb 2008 - og forresten, det er ikke islam, vi er i fuld gang med at tabe vort nationale særpræg til - det er i langt højere grad USA og resten af den engelsktalende verden:-)

• #50   15. feb 2008 Knud.
    Det er den sædvanlige venstreorienterede retorik du fremkommer med her. I mener som vanligt at USA (som er vores allierede) er den store satan.

Intet nyt der.

• #51   15. feb 2008 Bonneville:

Jeg er ikke specielt venstreorienteret, og jeg er ikke antiamerikansk - kan man ikke være, hvis man bare har været der i 14 dage - tværtimod.

Jeg er bare realist - se, hvad der sker med vort sprog, se hvad der sker med alle vore forretningssystemer, se hvad der sker i hele pressens måde at agere på, se hvordan kultiske og nyreligiøse bevægelser skyder frem.

Det er bare ganske få eksempler.

Jeg skriver heller ikke, at det er specielt negativt, at vi er under allermest indflydelse fra den anglo-amerikanske verden. Jeg konstaterer det bare.

Men - det er heller ikke enbetydende med, at den anglo.amerikanske indflydelse ikke har negative sider.

Jeg er da sikker på, at f.eks en meget stor del af den danske islam-forskrækkelse kan føres direkte tilbage til i hvert fald to ting (en på hver side): 11.9.2001 og så al Georg Busks ævl om ondskabens akse!!!

Imperiepolitikere har alle dage haft behov for et klart fjendebillede for at fokusere uenige indre parter om noget, der kan lette presset mod egne problemer. Med andre ord, har de ikke en fjende, så kreerer de en - intet nyt under solen, ikke specielt muslimsk, ikke specielt amerikansk, ikke specielt kommunistisk - bare en kendsgerning smiley

• #53   15. feb 2008 Peter- Tak

Jeg kender den faktisk godt.

Første del af den er en række politiske visioner, da de blev nedfældet havde man et billede, i dag er det lidt anderledes, idet jerntæppet er væk, men den del afspejler reelt, hvad der nok bør ske, hvis vi ikke skal have store problemer.

De sidste to trediedele er udsagn og citater, fra forskellige individer der har en sag. De har ikke så meget værdi, hvis jeg skal sige min ærlige mening.

På 1 time, kan jeg alene i dette forum finde lige så mange totalt rabiate udtalelser, der går med vort system mod andre systemer.

Jeg siger jo ikke, at der ikke er problemer:-)

Jeg siger heller ikke, at at de ikke skal løses, men de løses ved samarbejde med flertalsgrupperinger. Forsøger vi at løse dem med våben eller magt, så har vi den "krig", der ikke skal kæmpes, fordi den ikke kan vindes.

Verden er ikke statisk - kulturer er ikke statiske - i dag mindre end nogen sinde smiley

• #56   15. feb 2008 Peter:

Allerførst - hvad er det med venneliste???

Det kan tænkes, jeg har fået fyret noget uhensigtsmæssigt af en gang i en tråd, men jeg kan forsikre dig om, at jeg intet personligt - og for den sags skyld diskussionsmæssigt har i mod dig. Jeg er langt fra enig i mange af dine synspunkter, men vi <b>skal</b> jo heller ikke være enige. Tvært imod synes jeg faktisk altid du er sober i din fremfærd her smiley

Har jeg kvajet mig -tilsigtet eller utilsigtet, så er jeg gammel nok til at stikke en uforbeholden undskyldning.

Jo, jeg kan sagtens forstå din argumentation, men vi har jo også selv som etniske danskere et ansvar for at opretholde befolkningen.

Faktum er, at den etnisk danske befolkning ikke kan reproducere sig selv - og ikke har kunnet i mange år.

Vi skal bruge hænder - har vi dem ikke selv, så kommer de udefra. Vi må så sammen få klaveret til at spille smiley

Det piner mig lidt med det der venneliste-væsen. Kan du ikke givet mig et hint?

• #58   15. feb 2008 Pyhhh...

Tak Peter - sådan går det når man flakker ud og ind af sådan noget her og ikke får læst indenad smiley

..beklager forvirringen:-)

• #61   15. feb 2008 A & G:

Det er jeg faktisk enig i. Det er ligesom "Herbet" og "Olfert" i børnehaven. Så længe den ene slå, så slår den anden igen.

Og slår den ene så så hårdt, at den anden lægger sig, så er det bare et spørgsmål om tid, inden den liggende rejser sig og slår den anden bagfra, med noget tungt!

Problemer skal løses, ikke fejes rundt om hjørnet eller uden for døren, de har det med at komme endnu større tilbage smiley

• #62   15. feb 2008 Jeg tro mange ting ville ændres hvis vi snakke sammen med en ortenlig tone mange indvandrer mener ikke de får den respekt de mener at have krav på ? jeg mener at respekt er ikke noget man får men noget man gør sig fortjent til , så vil man have respekt må man vise og give først , lad politiet ortne den sag men hjælp dem

• #63   15. feb 2008 Hvem siger vi er interesseret i at træne dem.. måske var de lettere at fjerne i en flok på 12 end enkelt vis.. Hvorfor skal vi i det hele taget bruge tid og penge på den slags mennesker.. Hvis de unge ikke kan opføre sig ordentlig her i danmark så send dem og hele deres familien ud af landet.. Det hjalp i voldsmose da en familie fik den besked..
    Mvh

• #64   15. feb 2008 Kund .. Måske er det bare et spørgsmål om at politiet slår hårdt nok ned på dem en gang for alle, så de utilpassede unge og gamle kan lære at det er et land med demokrati (og ytringsfrihed) de bor i og politiet bestemmer fordi landets borgere har ansat dem til det . ret simpelt ikk , der er da måder nok at blive hørt på uden brand og hærværk , det er jo kun et spørgsmål om tid før det går så galt at en eller anden bliver slået ihjel og om det er en politimand en autonom eller en religiøs er vel lige slemt , ikke at jeg er særlig vild med nogen af dem ;o)

Hilsen en tilpasset ateist

• #65   15. feb 2008 Johnny B

Jo, du har i en vis udstrækning ret smiley

Triko og Junior: Tingene - også for os selv efter jeres eventuell udrensning - hænger altså noget dybere sammen. Se lig en gang, hvor den anden streng i denne retning endte - det er fandeme skræmmende - Kan kun erklære mig helt enig med Mikkels udgangsbemærkning!

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=68257#REPLY

• #66   15. feb 2008 ja det er fakta de er her.. men det er før i historien lykkes at rense et område for uønsket elementer... Så det er kun et spørgsmål om vilje...
    Min vilje til en "endelig løsning" er der skam..
    Den opførsel som de unge ligger for dagen er total uacceptabel.. Der er ikke noget der kan retfærdig gøre den optræden.. og jo før vi får løst dette problem jo bedre for alle parter..

• #67   15. feb 2008 Knud..Nu snakker jeg vist ikke om udrensning, bare om at der nok skal lidt fastere tag om tingene så de unge kan genvinde deres respekt for politiet.
    hvis de selv vil have respekt må de sq starte med at opføre sig ordentligt

• #68   15. feb 2008 Triko:

Blandt fanatikere løser du intet ved at lave "ofre" og "martyrer"

Hver eneste gang det i historien er forsøgt, har det givet bagslag - på kortere eller længere sigt!

• #69   15. feb 2008 Junior:

Jeg skylder vist dig en undskyldning - OK???

• #70   15. feb 2008 Helt OK Knud .. jeg blev lige i tvivl om du kunne læse ;o)

• #71   15. feb 2008 må jo inse de har haft politikkerne på deres side siden stussen (studsgårsgade)
    og vores poliltikker vil vedblive med med deres pladder (kan vi ikke snakke om det) l
    ige til de står med strikken om halsen i næremeste lygtepæl

• #72   16. feb 2008 .

• #73   16. feb 2008
    Meningerne er mange.....

Men når spørgsmålet kommer til om vi skal / kan gøre noget sådan ret aktivt så bliver vi alle stille.....

• #74   16. feb 2008 tja Jesper J.
    men mener dit forslag hjælper lige så meget som at sætte sig i en rundkreds og drikke grøn urtete.
    mener at disse angreb skal betraktes som tero handlinger og skal bekæmpes med alle tilrådeværene midle.

• #75   16. feb 2008 Jammen at ikke fortage sig en skid, er vel så bare som at sidde i en rundkreds uden at drikke te.....

Kommentér på:
En opfordring til al der har fåe nok

Annonce