965 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Lige lidt ondt i røven over motorsagkyndige også ! Lige lidt ondt i røven over motorsagkyndige også !

Der må vi sgu lige have et lovindgreb, det er jo Sindsygt og nu er der en der har brækket hånden ! smiley

Hvad fanden tænker de på de motorsagkyndige der, farten dræber !

https://www.bt.dk/samfund/dorthes-koereproeve-endte-galt-blev-presset-til-at-koere-hurtigere-og-styrtede

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige lidt ondt i røven over motorsagkyndige også !
  • #1   25. nov 2021 Jeg læste andetsteds en kommentar fra en anden kvindelig kursist på samme hold, der havde oplevet, at kvinden i artiklen var meget usikker i sin måde at køre på. Som i M E G E T!

Husk nu, at der er flere sider af samme sag...

Ha' en dejlig aften! smiley

profilbillede
  • #2   25. nov 2021 De kunne da i det mindste have lagt noget bobbelplast ud så Dorthe ikke kom til skade med sit håndled ! smiley

• #3   25. nov 2021 Det er folk som dorthe der arbejder i rådet for sikker trafik smiley
    Skrup skøre trunter. Er der nok af

• #4   25. nov 2021 Som jeg husker det kørte vi sjældent over 40, men der jo nok sket meget siden dengang.

Liaw: Du har nok ret, hun ligner også lige sådan en ! smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #5   25. nov 2021 Hastigheden er sgu da ligegyldig - så tager det bare længere tid at bremse.

50 eller 55 km/t gør ingen videre forskel, og hvis ikke man kan føre køretøjet med 55 - hvad så når man kommer ud på vejen?

Skal hun så futte afsted med 50 alle steder? Det er vist et hændeligt uheld, det der...

• #7   25. nov 2021 lyder da godt nok også voldsomt, man kan miste hukommelsen ved at kurre hen af asfalten og så blive hentet i ambulance, skulle da ikke undre nogen hvis hun er pædagog i en børnehave

• #8   25. nov 2021 #7: Har du hørt om adrenalin?

• #9   25. nov 2021 nu jeg fra den gamle skole, men foregår køreprøver på mc ikke på vejen mere, med øresnegl, og kold's røde 944 bagved (hvis nogle kender ham) smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #10   25. nov 2021 #9 - Jeg tog kørekort i den. smiley

Jo det foregår på vejen også, men før man kommer derud, er der lige en duelighedsprøve på bane.

• #12   25. nov 2021 #8

ja jeg har været i jorden mange gange også med 70-80 stykker så jeg tør godt sige jeg kender til det

men muligheden for hun har slået hovedet er selvfølgelig en mulighed

• #13   26. nov 2021 Hvis man ikke er i stand til at bremse med 55 til 60 km/ t selv på en glat eller regnvåd belægning, så skal man vist bare blive hjemme i sofaen - og koncentrere sig om strikketøjet.
    Bare min mening, efter 44 veloverstået sæsoner, i sadlen..

• #14   26. nov 2021 Nogen mennesker burde bare lade være, jeg synes jeg har oplevet flere ligesom Dorthe der HAR fået mc kørekort..

• #15   26. nov 2021 Ja, det er altid andres skyld....

• #16   26. nov 2021 Skal ikke kunne sige om hun kørte uforsvarligt eller ej, men det er imod reglerne, at de motorsagkyndige siger hvad du gør forkert under prøven. De må sige hvad du gjorde forkert efter prøven, og de må hvertfald ikke sige, at du skal sætte farten op eller ned. Hele idéen med prøven er jo, at du skal vise, at du selv kan finde ud af at køre i trafikken. Har hørt at flere motorsagkyndige alligevel bryder denne regel samt andre. Der burde laves en lidt grundigere undersøgelse om hvem de motorsagkyndige er og hvordan de agerer.

• #17   27. nov 2021 #16
    Selvfølgelig må den sagkyndige forklare hvad han/hun forventer sig af eleven i de enkelte øvelser.
    Den sagkyndige må også gerne sige til eleven : Det der går for langsomt. Prøv igen med den aftalte fart.

• #19   27. nov 2021 JO JO.. smiley trænger de ikke snart til nogen nye smiley's her på siden.??

Kommentér på:
Lige lidt ondt i røven over motorsagkyndige også !

Annonce