{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kedsomhed er dyr...
  • #1   8. jan 2022 Min DT 175 blev opgraderet med en ny tændspole i dag smiley

  • #2   9. jan 2022 Min ZX 10 fra 90, bliver opgraderet - nogen vil nok mene nedgraderet- med en Nexus udstødning, der opfylder de gældende db krav.
    Vi skal jo køre, og ikke holde stille ved et vejsidesyn..
    Den lyder VIRKELIG GODT med den nuværende udstødning, men 2500 er jo også en slags penge.


  • #3   9. jan 2022 #2

    Ja, det forstår jeg godt du gør. Jeg synes også selv det er deprimerende at skal i med DB killerne igen, men som du siger, det er vigtigere at få kørt smiley


  • #4   9. jan 2022 Nyt sædebetræk til knoldhopperen. Og et par justerbare greb hvis inderste position er længere ude end original grebene smiley så skal have domino grebene på igen.
    Minder mig om jeg ska ha købt en ny benzindunk også. Den billige 10L jeg købte i biltema er simpelthen så ringe. Stopper ikke som den skal af sig selv... det blir man hurtig træt af. Og dens hældediller skal spændes alt for hårdt før den lukker tæt. Og dilleren er for stiv i det så den knækker og lukker for flowet når man prøver at bøje den.
    Håber det specialsyede sædebetræk passer når det kommer på næste måned smiley


  • #5   9. jan 2022 Har bestilt en db-killer til min Vampire hos bull-sp.eu. Det bliver pænt kedeligt smiley

  • Martin E
    Martin E Tilmeldt:
    maj 2021

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 187
    #6   9. jan 2022 Jeg skal have lavet et stik til opladning af telefon så jeg kan finde ud af hvor jeg er på sommerens ferietur. Skal vel også have fundet mig en tanktaske.
    Kan godt være det lyder kedeligt, men jeg kører jo også stadigvæk så min ventetid er ikke så lang smiley


  • #7   9. jan 2022 Honda projektet er v. at få smedet udstødningsrør "aka ghostrider" med fri udblæsning direkte fra turbo, når det er gjort, skal der købes en maxxecu street som skal monteres, også skal dyret køres ind. smiley Så ja det koster røven ud af bukserne, men bliver som jeg gerne vil have det!

  • #8   9. jan 2022 kan endelig se en ende på det her helvedes projekt jeg satte i værk i slutningen af 2018

    har fået nyt stel, bagsvinger, öhlins bagdæmper, renoveret motor "ktm 380cc 2 takt" og så malet de gamle hjul, glæder mig bare til det her er overstået for orker ikke at se på flere løse stumper lige nu

    grunden til det har været et helvedes projekt er at når man sætter en 2 takts motor i et 4takt stel der er 7 år nyere så er der ikke særlig meget der passer sammen, nærmest alt er special lavet

    man kan nok gætte sig til det her nok bliver mit allersidste projekt


    profilbillede
  • #9   9. jan 2022 Jeg kender godt det med, at det bliver dyrt når man keder sig - men jeg GLÆDER mig nu til at komme ud og køre veteran, når det bliver forår smiley

    Så Kawasaki'en er blevet opgraderet med en Honda.


    profilbillede
  • #10   11. jan 2022 Kigger på nyt værktøj, så kan man bruge vinteraftenerne på at få snittet nogle friske riller i dækkene ! smiley

    profilbillede
  • #11   11. jan 2022 Og fandt også lige en smart vejledning til at komme af med sin brugte olie, der er masser at give sig til ! smiley

    profilbillede
  • Martin E
    Martin E Tilmeldt:
    maj 2021

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 187
    #12   11. jan 2022 #10 Sådan en har jeg brugt på lastbildæk. Godt nok i en opvarmet version, men alligevel.

  • #13   11. jan 2022 nyt benzin

  • #14   13. jan 2022 Hmm.. tænker jeg skulle opgradere med et par g-strengs badebukser..

    mææn.. måske det alligevel er for hidsigt ved et vejside syn for sagn.. hmm.. smiley


Kommentér på:
Kedsomhed er dyr...

Annonce