{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerferie planer 2022
  • #1   11. jan 2022 måske en tur til Irland..flyver derover og så står der en mc klar jeg kan låne og så køre rundt en uges tid smiley

  • #3   11. jan 2022 Tror jeg lejer en scooter på Mallorca, bare for at få en dags fred fra konen.

  • #4   11. jan 2022 Tur til det nordlige Polen og bagefter ad TET ruten https://transeurotrail.org/ op gennem Sverige til den finske grænse.

  • Martin E
    Martin E Tilmeldt:
    maj 2021

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 187
    #5   11. jan 2022 Har planlagt en 3-ugers solotur til Nordkap. Bliver rart med lidt fred og ro.

  • #6   11. jan 2022 Træf i Flåm og rundtur i Norge i uge 23 smiley

  • #9   12. jan 2022 Øhhhmm...

    Skagen, måske Hanstholm...?


  • #10   12. jan 2022 Hvis Corona tillader det, tager min ven og mig turen til Gibraltar, via det østligste Schweitz den ene vej, og den lige vej tilbage, det skulle have været i 2020, men det har ikke været mulig endnu, på grund af CO.
    Det bliver på hver sin nimbus 1954.


  • #11   12. jan 2022 Planen er europæisk fællesmøde for BMW R1100S på GrossGlockner i Østrig.

  • #12   13. jan 2022 drøner en tur til Transylvanien på denne tur

    https://dreamtour.dk/transylvanien-rundt-en-tur-med-bid-i.html


  • #13   13. jan 2022 #1 Carsten, og ØL
    Irland er et forrygende MC land, Dingle og sydkysten Killarney, Gab of Dunloe - Cork og ØL!
    Det er 800 år siden vi var derovre sidst, men det skal vi igen.. ! Og ØL
    https://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse-mc/3800-touring_irland_06

    I år bliver det enten
    jagte et par klassiske ‘Spanien rundt’ etaper, hen langs nordkysten til Compostella..
    Eller genbesøge en bekendt ude på spidsen af Bretagne.. men jeg har kun 10 dage..
    såååå ded… smiley


  • #14   13. jan 2022 #13
    Nu er det ret sjældent jeg drikker øl...og ALDRIG hvis jeg skal køre.
    Mit mål med ferie er aldrig øl eller for den sags skyld anden spiritus.


  • #15   13. jan 2022 #14 Jeg håber da ikke jeg på nogen måde har opfordret til at drikke øl og så køre..!!

    Lige i Irland.. læses der meget ud af hva du er for’en rundt baren, afhængig af hvad man bestiller..

    F.eks. Et sted hvor jeg ‘kom til’ at bestille en Murphys Stout jeg ellers holder meget af - herhjemme..
    Bartenderen griner, skænker og sætter den på bardisken en halv meter væk fra mig..
    I’ll just leave it here for your wife.. Now I’ll pour you a pint.. og fik så en kulsort irsk Paddy øl der selvfølgelig smagte fantastisk.. Klart han vidste bedst..
    Og de har altså meget god Øl som er en del af kulturen, - og det er blot det der er pointen smiley


  • #16   14. jan 2022 #15
    det er også helt iorden, men som jeg sagde så drikker jeg yderst sjældent øl.
    Hvis jeg tager til Irland er det for at deltage i Blackbird træf..men det kommer dog ikke til at ske på min egen, da jeg ikke gider køre så langt for en forlænget weekend.
    Jeg har derfor aftalt, med gutterne derovre, at de stiller 2 birds til rådighed for mig og min buddy, så vi skal bare flyve derover med vores personlige grej.
    bliver så hentet i lufthavnen


  • #17   28. jan 2022 Jeg er blevet ret begejstret for Polen, hvor jeg var på solotur sidste år, det skal gentages i år. Planen er tatra bjergene, og zakopane, og så vil jeg gerne runde kaliningrad en af vejene.
    Så forhåbentlig bliver det gode 10 dage med masser af sving, fede oplevelser og sjove mennesker.
    Og magelig er man, en overnatning på Hilton med p-kælder kan fåes til kr. 500,- pr overnatning ????


  • #18   28. jan 2022 Der går flere mindre veje op til grænsen mellem Polen og Kaliningrad. Står der et rundt skilt med indkørsel forbudt, så kør endelig ikke derind alligevel.
    Har selv "overset" skiltet og kørte op til grænsebommen. Efter ganske få minutter stod grænsepolitiet med maskinpistoler og pegede på os. Og de var ikke ligefrem i godt humør.
    Vi slap efter ganske lang ventetid med en kraftig advarsel med beskeden om, at vi nu var registreret i deres system, og hvis det gentog sig, så kunne vi forvente at blive ført til et værelse med stive gardiner.


  • #19   28. jan 2022 @Matthias
    Jeg er helt med på at Rusland har lidt anderledes meget skærpede regler smiley , jeg har læst mig til at der kan søges online visum til besøg i Kaliningrad, afhængigt af situationen selvfølgelig - grænserne var lukkede sidste sommer for alt ind og udrejse.
    Men tak, jeg skal nok se mig for smiley


  • #20   28. jan 2022 For os var det det polske grænsepoliti vi fik en alvor påmindelse af. De var meget interesseret i, om vi havde været ovre på den anden side af grænsebommen, hvad vi ikke havde.
    I forhold til krisen der lige nu kører i Ukraine, så tror jeg man skal forvente endnu strengere kontrol ved grænsen mod Kaliningrad.


Kommentér på:
Sommerferie planer 2022

Annonce