{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Shoei XR1000 ?
  • #1   19. mar 2008 Kører selv med den, min nr.2 af slagsen. Og er vældig glad for den, men det er jo meget forskelligt. fra person, til person. Hvordan en hjelm sidder.

  • #2   19. mar 2008 Jeg er rigtig glad for min, men har selvfølgelig heller ikke noget at sammenligne den med da jeg aldrig har kørt med andet.

    Til mig passer den rigtig godt, og har endnu ikke oplevet at jeg er blevet træt i hovedet/nakken af at have den på. Heller ikke ved længere ture.

    Jeg har dog fået et "Whisper Kit" til den, som gør den endnu mere støjsvag, hvilket gør at jeg stort set kun kører med ørepropper når jeg kører på motorvej.


  • #3   19. mar 2008 Jeg har prøvet den smiley den sidder rigtigt godt på mit hoved smiley men hvor meget støj er der i den ?

  • #4   19. mar 2008 En super hjelm har selv 2... og ja et Whisper sæt og hørepropper er en god ting.... Men nu har jeg så købt en X-Spirit og wauuu sikke en forskel... Det er bare en lækker hjelm, men XR-1000 er en god hjelm og hvis den passer til dit hoved, så kan jeg kun anbefale den....

  • #6   19. mar 2008 Også XR-1000 med Whisper Kit her, og det spiller bare.. God støjsvag og ingen problemer for mig mht udsyn!

Kommentér på:
Erfaring med Shoei XR1000 ?

Annonce