{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc
  • #1   5. jul 2022 Hej HC
    Skal du af med Blackbirden?
    Jeg solgte min i 20, det var en årg.05 kørt 70.000.
    Det var godt nok en nordjyde der købte, og de har jo " næse" for at handle.
    Jeg fik efter lidt slid og slæb: 58.500
    Mvh. Lars V


  • #2   5. jul 2022 Ja, syntes ikke det er sjovt mere med de nye regler, ang de tar motorcyklen smiley og har næsten ikke kørt sidst år, og kun 3 ture i år. Gider ikke rigtig mere.

  • #3   6. jul 2022 Kender det godt, jeg har pt. en ZX 10 årg. 90, og du kender jo Kawa. Den kan helt sikkert komme ud af kommunen, i en aller helvedes fart, men fuldstændig som du skriver.
    Interessen er faldende, andre gøremål, barnebarn osv.
    10'eren står som et suttet bolsche, 60.000 på klokken, og slår ikke en skid forkert.
    Faktum er: den har ikke været startet, eller kørt, i ca. 3 md, og det er jo faktisk synd.
    Jeg havde en Virago 1100, hvor kæresten og jeg tog en lille søndagstur, i ny og næ, men den blev solgt i sidste uge, til den helt rigtige pris..
    Så jeg kan 100 procent sætte mig ind i dine overvejelser, jeg trækker lidt i samme retning.
    Ha en god sommer, og nyd det ( med eller uden mc)..B)B)
    Mvh. Lars V


  • #4   6. jul 2022 Det er relativt billige cykler. De kan holde i garagen for 2000,- om året i forsikring og vægtafgift.
    Jeg havde sateme beholdt dem. Og nydt den ene tur eller 2 det blev til hvert andet år.
    Det er ALDRIG synd at et køretøj ikke bliver brugt. Det er synd hvis det står og går til.

    I fratager jer selv muligheden for at køre når i har lyst. Alternativt kunne i bytte med en motorcykel som kan andet end at kører ligeud smiley


  • #5   6. jul 2022 Og hvis de ikke tager den larmer den nok for meget eller også er der noget 3. galt, kender godt følelsen, men de får mig ikke jeg beholder dem og om ikke andet er man kun ekstra tilfreds efter en god tur der gik godt..:D

    Måske det bare er tid til at prøve noget nyt for dig ? smiley


  • #6   15. jul 2022 Hej HC :D:D
    Har du solgt dit " japser missil" kan se annoncen ikke længere er aktiv?
    Mvh, Lars V


  • #7   17. jul 2022 Hmm.. ja - jeg gik den anden vej for ca. 10 år siden..

    Solgte min bil der trak spindelvæv.. smiley
    gav konen et hængertræk til sin, i julegave.. smiley

    Og har haft en fest på MC’ere lige siden..
    global Warming og alt det, hjælper jo desværre på komforten året rundt.. smiley


  • #8   31. jul 2022 Ja den er solgt smiley så pengene kom i min lomme istede for statens, og har stadig mine kørekort,, kunne mærke det var tiden til, at sige, nu er det gået godt i 34 år, uden en eneste fart bøde,. Haha ha ha. Hygge fra hc

  • #9   31. jul 2022 Du finder nok en ZX9 igen en dag, og indser at en BB kun er for pensionister og veganere.
    Er selv mc løs nu, for første gang i 32 år, seneste MT-09 var en skøn scooter, den fik det bare aldrig til at kildre de rigtige steder.
    Så kigger så småt efter noget der kan begejstre, og det bliver noget old timer fra 90’erne, måske endda ældre.


  • #10   1. aug 2022 #9 Onkel Jan...
    MC LØS!!!!
    Uha da da, kan du så se at få gjort noget ved det??
    Inden du ved af det, sidder du iført et gammelt dynebetræk, sammenkrøbet i et hjørne, og sorterer Mysli med en pincet mens hår og skæg gror fuldstændig uhæmmet.
    Så INDEN du ryger på offentlig forsørgelse, og skal mandsopdækkes af 4 specialuddannede venstreorienterede pædagoger, så tilbage på landevejen med dig..
    Er selv " gift" med en ældre dame ( ZX 10 årg. 90) og hun kan stadig begejstre...
    Ha en lækker sommer...


  • #11   1. aug 2022 Altså…… Man sælger IKKE sin sidste mc !! Kan godt være man vil prøve noget nyt/andet . Men det anskaffer man sig i så fald inden man sælger … Det gør ikke noget at motorcyklen ikke er blevet brugt i 10 år… Bare man har den stående, og derved har muligheden for at kører når man vil smiley

Kommentér på:
Mc

Annonce