393 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Kannibalisme.... Kannibalisme....

På et kontor bliver 5 kannibaler ansat som kontorassistenter.

Ved tiltrædelsen siger chefen:
- I har nu fast arbejde, I tjener godt og kan spise i vores kantine - så lad de andre være i fred.

Kannibalerne lover, at de ikke vil røre kollegerne.

Efter fire uger kommer chefen igen og siger:
- Der mangler en kontorassistent.
- Er der nogen af jer der ved, hvad er der blevet af hende?

Alle kannibalerne ryster på hovedet og sværger, at de ikke har noget med sagen at gøre.

Da chefen er gået, vender den ene kannibal sig om mod de andre:
- Hvem af jer fjolser har spist kontorassistenten?

Den bagerste melder sig med sagte stemme:
- Det var mig.

- Store idiot!!!! Nu har vi de sidste fire uger spist afdelingsledere, teamledere og projektledere uden at nogen har opdaget det og så skulle du absolut spise kontorassistenten!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kannibalisme....
  • #1   27. maj 2008 En advokat og en blondine sidder ved siden af hinanden i et fly på vej til New York, og advokaten spørger blondine om hun vil være med til en leg. Blondinen, der hellere vil sove, takker venligt nej. Advokaten holder ved og fortæller om legen:
    "Jeg spørger først dig om noget, og hvis du ikke kan svare giver du mig 50 kroner. Så spørger du mig. Hvis jeg ikke svarer rigtigt, giver jeg dig 50 kr."
    Blondinen siger igen "Nej."

Advokaten, der nu er en smule irriteret bliver ved: "OK. Hvis du ikke svarer rigtigt giver du mig 50 kroner, og hvis jeg ikke gør, giver jeg dig 500 kr."
    Dette fanger blondinens opmærksomhed.
    Advokaten spørger "Hvor langt er der til månen?" Blondinen siger ingenting, rækker ned i sin taske og hiver en halvtredser frem. Så er det blondinens tur. "Hvad går op ad bakke med tre ben og komme
    ned med fire?" Advokaten kigger tænksomt på hende. Han finder sin laptop og søger på alle hans referencer. Ved hjælp af lufttelefonen, logger han på nettet og søger, men intet hjælper. Frustreret sender han e-mails til alle han kender, men heller ikke her har han held med sig. Efter en time vækker
    han blondinen og giver hende en check på 500 kroner. Hun siger tak og lægger sig igen til at sove. Advokaten vækker i blondinen og spørger:
    - "Hvad er svaret så?"
    Uden at sige et ord rækker hun ned i tasken, stikker ham en halvtredser mere og lægger sig så igen til at sove.

Hvem siger at blondiner er dumme?

• #3   27. maj 2008 ja blondinen var da ikke helt dum i den historie smiley men nu det også bare en historie smiley

Kommentér på:
Kannibalisme....

Annonce