607 visninger
|
Oprettet:
TDC {{forumTopicSubject}}
Fuck hvor er jeg bare pisse træt af TDC sådan nogle overlegne ku..er man får i røret, jeg har sgu sjældent prøvet noget i den grad for helvedte da................
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 107 Svar: 1.055
vil ikke have noget med tdc af gøre mere.
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 32
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
er deres router købt i vores butik
nej det er den ikke
så kan jeg ikke hjælpe dig.
jamen det er jo sammen mærke.
jeg kan ikke hjælpe dig. hvis den ikke er købt i vores butik.
jamen det er samme model. gider du så ikke at nulstille linjen da der er fejl på
jeg har lige målt linjen og den melder ikke fjel hr.
nej det kan godt ske, men den virker ikke.
det er nok den router de har koblet på hr.
FAT DET NU SO.............. NULSTIL LINJEN. og sjovt nok virker det når de nulstiller linjen. men det er ikke deres fejl
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Helt Rigtigt:-)
....ellers kan man jo bare henvende sig højere oppe i hierakiet, så kandet meste løses i en fart:-)
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
der er ikke noget med kunde forplejning at gøre men salgs teknik.. for hvis det ikke er handlet i deres butik virker det ikke. og læg nu mærke til at jeg ikke at jeg ikke har bedt om hjælp til router problemer. men til at få nulstillet linjen .
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 842
Syntes vi er nogle flinke folk
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 295
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 848
TDC