421 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
byd velkommen byd velkommen
Jeg har været ved at kigge lidt på de point der bliver tildelt de cykler som gerne vil ind her på galleriet, der er utroligt mange afviser point på de fleste af cyklerne og det er selvom at de opfylder de generelle betingelser som der er opført lige under stemmeknapperne...
er det bare et udslag af typisk dansk smålighed under beskyttelse af annonymiteten eller hvad er grunden til at prøve at holde andre ude herfra, når de nu engang overholder de få og simple krav de bliver mødt med under indmeldingsprocessen...
Jeg forstår det ikke helt.....
Kim.
0 synes godt om
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 13 Svar: 83
når først folk er kommet ind kommer der jo også hurtigt flere billeder, og mere tekst da folk tit lige har været ude og købe cyklen, og bare ikke kan vente med at blive optaget herinde.
så jeg syntes sgu at man skal la være med at være så kritisk med at stemme nye cykler ind
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 136
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=84976
Der kan I sikkert få svar på spørgsmålet. :o)
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
Hilsen
Bonneville.
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 42 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
Janteloven kan rende mig noget så grusomt i røven, den er skabt til små selvdestruktive mennesker som sover under en sten om natten og gemmer sig i mængden om dagen
Jeg ved hvem jeg er og jeg ved hvad jeg kan, og kan i ikke lide det så fuck off really fast
Kim.
apr 2008
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 182
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.822
Der bliver jo aldrig lavet suppe nok til alle vel - gryden bliver jo tom på et tidspunkt, og det var så lige der hvor Kim ville have haft en portion
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 42 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
Men mht at kigge hele forumet igennem or at se om der skulle være skrevet om et emne før så er det vist lidt af en opgave som det ikke er værd at bruge tid på, men skal da for fremtiden nok lige kigge de første par sider igennem for ikke at "reposte" bare for god ordens skyld
Beklager ydmygt hvis jeg har spildt nogle læseres tid
Kim
byd velkommen