Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  * GIDER IKKE PUDSE MC*
  • #1   19. jun 2008 Helle dog... Jeg nyder at stå og vaske og pudse min cykel! Men måske fordi den stadig er så ny, det aftager måske en dag. men lige nu gør jeg. og det til trods for at den alligevel bliver støvet når jeg tager turen ud til vejen gennem to kilometers grusvej hver gang...

• #2   19. jun 2008 Næ, du er næppe den eneste. Jeg kan også sagtens sidde roligt i sofaen om aftenen, selvom cyklen er fyldt med insekter og andet.

• #3   19. jun 2008 jeg pudser nu godtnok heller ikke min ret tit. havde jeg nu haft en ny cykel med flot lak havde jeg nok gået lidt mere op i det

• #4   19. jun 2008 arghhh.. når nu der ikke er en vis anden at forkæle, så nusser jeg lidt om min mc. så er ikke helt enig hehe smiley

• #5   19. jun 2008 Eeeelsker at pudse banditten...altså MC'en...
    Nu har jeg endelig fået en der er værd at pudse...

• #6   19. jun 2008 Tjaeeee, det er ikke tit jeg gør det. Men den bliver vasket i dag, regner jeg med (dmi påstår det bliver regnvejr)

Tror bare jeg skal parkere min MC til vinteropbevaring hos Tinnie :o)

• #7   19. jun 2008 Jesper, det gør du bare.. men fordi lars parkerer her, bliver hans ikke automatisk pudset ret ofte.. :o)

• #8   19. jun 2008 Jeg tager den skraber der følger med sådan et glaskeramisk konfur, og fjerne fluerne fra lygten og hjelmen... :o)

• #9   19. jun 2008 Carsten ¤Nordjylland¤ O - Kunne eller ville du ikke se den lille smile hoved efter sætningen - prøv da at lade være med altid at være så "korrekt" ( kommer lige en lille smile mund igen) lige her: :o)

• #10   19. jun 2008 LN2> Har samme holdning.,..

• #11   19. jun 2008 Carsten (Nord... - Det har du fuldstændig ret i - men også klogt at "opfatte" smile hoveder og *GG* og hvad der ellers bruges - deri står også "noget" at læse - der giver det en tiltænkt hensigt ;o))

• #13   19. jun 2008 MR300 S : Denne her idé må vi fin pudse til glæde for mc'folket der gerne ønsker rene mc'er ;o)

* Mc-Hal-Vask er noget af det nyeste hotte, mærkelig at du ikke har hørt om det, men foregår sådan her:

Det er en gitterformet box hvor du kører din mc ind i - derefter kører gittersiderne tættere ind mod mcén, for at yde maksimal støtte til mcén og derefter trykker du på en computerstyretbox og vælger: Grov spul - fin spul - og støv spul + hed vask - for vask - bag vask.

Tilsidst griber en sugekop fast på tanken og gitteret går til siden og mcén hæves ca en halv meter over gulvet - og der er så forskellige tørrings måder du kan vælge - enten dryp tørring (er gratis) - ellers kan du vælge svingrotation til tørring af mcén - 1000 omdrejninger/minut eller 1800 omdrejninger/minut, men vælger du den sidste så er der ingen dækning for løse mc-dele, efterfølgende ;o))

• #14   19. jun 2008 LN2 VIOLN2 ( har ski hele tiden læst din profil som VIOLIN, he he)

- Ja prostitution er mange ting, he he - måske clamydia-dåserne også blev vasket, hæ hæ - men fine billeder smiley

• #15   19. jun 2008 Jeg tror dem der har behov for at polere deres cykel hver uge må bruge noget forkert. Mit holder det meste af en sæson *GG*

• #16   19. jun 2008 Ja ja LN2 VIOLN2 - i fyre an bare.. hvorfor er der ikke lækre fyre til at ordne vores cykler? ;o)

Det er godt man kan selv så :o)

• #17   19. jun 2008 Det der pudseri siger heller ikke mig det helt store.

Jeg vil ikke gå i detaljer med at fortælle om hvilken deal, jeg indgår med manden. Men den går ud på, at jeg er bedre til at lave god mad end ham og han er bedre til at pudse mc, end jeg er.

Hvilke intime ydelser der evt. kan følge efter beskuelse af to skinnende mc-er, indtagelse af lækker mad og god rødvin ...... dessert skal der jo til smiley

• #18   19. jun 2008 Enig med Tinnie....nyder også at vaske, pudse og polere min mc....Giver en større nydelse at han er ren og nypudset.... ;o)

Kommentér på:
* GIDER IKKE PUDSE MC*

Annonce