{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

at ikke må køre mc :( {{forumTopicSubject}}

Vil lige prøve at komme af med lidt af min fustration her..
Fik beskedet i dag af special læge at jeg skulle droppe alt mc kørsel fremover, efter en arbejdsskade jeg har haft hvor jeg slog hovedet og fik tinitus..

ved slet ikke lige nu hvad jeg skal mene eller gøre. er bare noget ****


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at ikke må køre mc :(
  • #1   24. jun 2008 Du stak ham en efter han sagde det ikke?

  • #2   24. jun 2008 tinutus kan jeg da slet ikke forstå du ikke må kører med??? Det har rigtig mange mennesker og det skulle ikke betyde noget:)
    Måske du skulle spørge en anden læge eller undersøge det helt i dybten om der ikke kan gøres noget?


  • #3   24. jun 2008 Rasmus (Vildbjerg) ØH !:
    Problemet er at jeg hurtigt bliver helt rundtosset i hovedet efter at have kørt på honda'en, og fik afvide det muligvis ville gå væk med tiden. men at jeg skulle lade mc være for ellers ville det blive meget værre.

    Alexander S: Jeg var enlig bare helt paf da han sagde det, det fik jeg først lyst til dengang det enligt var gået op for mig at han mente det sku.


  • #4   24. jun 2008 bare af ren nysgerrighed... hvordan skete skaden - hvis du selvfølgelig har lyst til og oplyse det.. vi har stort set samme jobbeskrivelse kan jeg se på din profil så jeg advaret..

    men ellers er jeg fanme ked af og hører det.. fik også af vide jeg ikke måtte kører mc længere pga en svulst i hovedet der sad lidt forkert - men heldigvis fandt vi en løsning med nogle piller og behandling - så ved lidt af hvad du går igennem på den front... føler med dig!

    håber der finder(bliver fundet) en løsnig
    /kevin


  • #5   24. jun 2008 Jamen... man kan også få tinnitus af at køre mc - jeg har lidt tinnitus på mit venstre øre (hvad det er kommet af ved jeg ikke, men det startede pludseligt i december... og har været der siden...)

  • #7   24. jun 2008 Kevin(Århus) N: Det skete da kollegaer havede fri og jeg skulle transpotere vare på en pallevogn for dem., af fragtbrevet fremgik vægten ikke - og fragtmanden læssede den af lige foran rampen som er meget stejl uden at sige noget.., En kombination af jeg var ved at falde på vejen ned og pallens vægt var langt højere end forventet. sendte den mig ind i vægen hvor jeg slog ryggen og hovedet.. sådan kort fortalt.

  • #8   24. jun 2008 Ja, hvis det er pga larm kan du jo købe formstøbte ørepropper..
    Men er det ikke ubehageligt at køre hvis du bliver rundtosset? :S


  • #9   24. jun 2008 Jeg havde bare kørt

  • #10   24. jun 2008 okay.. avs.............. som sagt, jeg føler med dig

  • #11   24. jun 2008 Det er vel bare lige som at være fuld så kør du bare:O)
    Spøg til side, rigtig sur besked håber du finder en udvej for hvem kan holde sig fra cyklen


  • #12   24. jun 2008 Kører du med ørepropper?

  • #13   24. jun 2008 Sådan som jeg forstår det så har det ikke noget med tinitus'en at gøre at du ikke må køre. Det må være fordi du har en balanceskade, hjernerystelse eller lignende. Tinitus er vel bare en følgeskade af dit uheld?

    Det er da ellers en overordentlig kedelig nyhed at få.

    Hvis du synes at larmen bliver for meget, og du tror det er det som gør at du bliver svimmel, så kan du som en anden også nævner få specielle høreværn (ørepropper) med filtre i. I nogle tilfælde kan de også hjælpe på tinitus.




  • #14   24. jun 2008 jeg har ikke kørt med ørepropper, bryder mig heller ikke ret meget om tanken at ikke køre høre hvad der sker rundt omkring mig, mcen larmer jo nok i forvejen..

    Jeg bliver rundtosset men mærker det først efter jeg er færdig med at køre, men så er det også slut med at sove ordenligt et par dage efter, og bliver meget træt i hovedet.. nu må jeg jo se om forsikringen vil sende mig videre i systemet til anden læge og se om det ikke kan behandles på en eller anden måde.


  • #17   24. jun 2008 rasmus a (thisted) : Køre med Shoei Raid II

    - Cartman -
    Det vil jeg forsøge mig med. håber godt nok at jeg finder en vej unden om.
    Tak for alle jeres input, Det hjalp gevaldigt på humøret!


  • #18   24. jun 2008 Det er da selvfølgelig træls,- men lyt til din læge, han er trods alt eksperten på det område, og det ville da være endnu værre at få kraftigere gener resten af livet fordi man ikke lyttede til det råd han gav.

    Der er jo også andet i livet end at køre mc,- og er det på bekostning af helbredet og ens velbefindende, så betyder mc-kørsel da ufattelig lidt.


  • #20   24. jun 2008 fy for den... håber du kommer over det..


  • #21   24. jun 2008 Ej hvor nederen morten.. Var det oppe på skolen det skete?

  • #22   24. jun 2008 Det er sgu en slem gang tinitus du har fået, hvis du bliver rundtosset af det, jeg har haft tinitus i omkring 8 år nu og det forstyrre mig ikke specielt mere, faktisk har jeg kørt mc med ipod tilsluttet . Der er et par enkelte ting som genere lidt som feks. en fejekost der falder på beton gulv, den laver en klaskelyd som går lige i øret, eller hvis jeg sover med tv'et tændt, så har jeg en værre hylen når jeg vågner, men fortrækker nu at sove med musik til, sådan nogle afstress cd'er er bare helt i top, så lægger man ikke mærke til hylen når man prøver at sove, og der er ingen diskante lyde i selve afstress cd'erne så det er en behagelig baggrunds lyd.

  • #23   24. jun 2008 Hejsa!
    Jeg har også tinitus på begge ører, og har formentlig fået det af at køre med en for dårlig hjelm med en del sus i, jeg er begyndt at køre med ørepropper, det var iriterende til at begynde med men nu kan jeg ikke undvære dem, så det er bare i med propperne
    Mvh. Jørgen


  • #24   24. jun 2008 ELLERS.. Her er en anden mulighed.. http://youtube.com/watch?v=WaWoo82zNUA
    Tror det ville være noget for enhver mcist.


Kommentér på:
at ikke må køre mc :(

Annonce